Należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin dystrybuowanego przez Imperial Cinepix filmu "Pomiędzy nami góry".
Najnowszy film w reżyserii Hany Abu-Assad'a wchodzi do polskich kin 20 października. W rolach głównych występują Idris Elba ("Pacific Rim", "Prometeusz", "Luther, "Plaga") oraz Kate Winslet ("Lektor", "Marzyciel", "Titanic").
Bohaterowie filmu, dwoje obcych sobie ludzi, którzy uchodzą z życiem z katastrofy małego samolotu, uwięzionych zostaje w niedostępnych, skutych lodem górach. Kiedy uświadamiają sobie, że spodziewana pomoc nie nadejdzie, zmuszeni są wyruszyć w kilkusetkilometrową podróż przez dziką okolicę. Po drodze muszą stawić czoło nie tylko niewyobrażalnym przeciwieństwom losu, lecz także nieoczekiwanej namiętności.
Bohaterowie filmu, dwoje obcych sobie ludzi, którzy uchodzą z życiem z katastrofy małego samolotu, uwięzionych zostaje w niedostępnych, skutych lodem górach. Kiedy uświadamiają sobie, że spodziewana pomoc nie nadejdzie, zmuszeni są wyruszyć w kilkusetkilometrową podróż przez dziką okolicę. Po drodze muszą stawić czoło nie tylko niewyobrażalnym przeciwieństwom losu, lecz także nieoczekiwanej namiętności.
Film będzie wspierany w kinach, w social media, a także na wybranych serwisach VOD. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Vizeum, kampanię VOD w modelu programmatic zrealizował Amnet Polska. Kreację przygotowała agencja iProspect, a za działania social media opowiada Isobar Polska. Za wsparcie filmu w kinach odpowiada zespół Imperial Cinepix.