Natalia Skrzypek, pracująca do tej pory jako group account manager w należącym do Dentsu Aegis Network Polska domu mediowym Vizeum, awansowała na digital development managera.
W nowej roli Natalia będzie odpowiedzialna za rozwój kompetencji social media w ramach zespołów Vizeum i rozwijanie strategii social media dla klientów domu mediowego. Ponadto odpowiada również za wewnętrzne i zewnętrzne projekty edukacyjne związane z obszarem mediów społecznościowych. W ramach struktur Vizeum Skrzypek raportuje do Małgorzaty Niskiej, digital development director.
Natalia Skrzypek, digital development manager
Vizeum Polska
Natalia przez ostanie półtora roku pracowała jako group account manager realizując projekty dla klientów z Grupy Cyfrowy Polsat. Wcześniej, na analogicznym stanowisku, przez prawie cztery lata pracowała w Isobar Poland Group, gdzie obsługiwała klientów takich jak Microsoft, Alma, BNP Paribas Bank czy Vistula. Doświadczenie zdobywała pracując w agencjach Socializer oraz Con Trust Communication.