W sierpniu do działu strategii agencji Isobar Polska, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, dołączyli Jacek Studziński oraz Barbara Niedziela.
- Wierzę, że doświadczenie oraz szerokie kompetencje Basi i Jacka będą cennym wsparciem w rozwoju działu strategii naszej agencji, co realnie przełoży się na satysfakcję naszych klientów – mówi o nowych pracownikach Agnieszka Gozdek, Brand Strategy Director w Isobar Polska.
Jacek Studziński obejmie stanowisko senior strategy plannera i będzie odpowiedzialny za przygotowywanie koncepcji strategicznych dla obecnych oraz nowych klientów agencji Isobar Polska. Do agencji Isobar przechodzi z 180heartbeats + JUNG v. MATT. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując również dla D'Arcy, G7, Leo Burnett, GREY, TBWA. Jacek od ponad 18 lat związany jest z branżą reklamową. W swojej zawodowej karierze pracował między innymi na rzecz: Ery GSM/T-Mobile, Idea/Orange, Grupy FIAT, Grupy Żywiec, KP SAB Miller (Redd's), Carlsberg (Bosman, Kasztelan, Piast), MARS Inc. (KiteKat, Chappi, Pedigree, Twix), Herbapol. Brał także udział w opracowaniu architektury marki i strategii badań dla Emirates a ostatnio kampanii OBI "Warto" oraz kampanii "Miło cię widzieć" dla Innogy.
Do Isobar Polska dołączyła również Barbara Niedziela, która jako strategy planner, będzie odpowiedzialna za przygotowywanie konceptów strategicznych. Z branżą reklamową związana jest od ponad 6 lat. W portfolio obsługiwanych wcześniej przez nią marek znajdują się takie brandy jak: Maspex (Tymbark, Kubuś), Nestle (Lion, KitKat, Princessa), Akzo Nobel (Dulux), Zott (Jogobella), Pernod Ricard (Absolut, Wyborowa, Malibu) czy CEDC (Żubrówka Czarna). Barbara jest laureatką polskiej edycji Young Creatives Cyber. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywała pracując dla J. Walter Thomson Group Poland (wcześniej Lemon Sky i Lemon Sky JWT), gdzie ostatnio zajmowała stanowisko strategic plannera.
Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Isobar Poland Group.
Jacek Studziński obejmie stanowisko senior strategy plannera i będzie odpowiedzialny za przygotowywanie koncepcji strategicznych dla obecnych oraz nowych klientów agencji Isobar Polska. Do agencji Isobar przechodzi z 180heartbeats + JUNG v. MATT. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując również dla D'Arcy, G7, Leo Burnett, GREY, TBWA. Jacek od ponad 18 lat związany jest z branżą reklamową. W swojej zawodowej karierze pracował między innymi na rzecz: Ery GSM/T-Mobile, Idea/Orange, Grupy FIAT, Grupy Żywiec, KP SAB Miller (Redd's), Carlsberg (Bosman, Kasztelan, Piast), MARS Inc. (KiteKat, Chappi, Pedigree, Twix), Herbapol. Brał także udział w opracowaniu architektury marki i strategii badań dla Emirates a ostatnio kampanii OBI "Warto" oraz kampanii "Miło cię widzieć" dla Innogy.
Do Isobar Polska dołączyła również Barbara Niedziela, która jako strategy planner, będzie odpowiedzialna za przygotowywanie konceptów strategicznych. Z branżą reklamową związana jest od ponad 6 lat. W portfolio obsługiwanych wcześniej przez nią marek znajdują się takie brandy jak: Maspex (Tymbark, Kubuś), Nestle (Lion, KitKat, Princessa), Akzo Nobel (Dulux), Zott (Jogobella), Pernod Ricard (Absolut, Wyborowa, Malibu) czy CEDC (Żubrówka Czarna). Barbara jest laureatką polskiej edycji Young Creatives Cyber. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywała pracując dla J. Walter Thomson Group Poland (wcześniej Lemon Sky i Lemon Sky JWT), gdzie ostatnio zajmowała stanowisko strategic plannera.
Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Isobar Poland Group.