Grupa dentsu integruje swoje agencje kreatywne, powstaje nowy brand dentsu Creative. Utworzenie globalnej sieci kreatywnej jest częścią strategii, której celem jest uproszczenie oferty dla klientów i zapewnienie im jeszcze większego wsparcia biznesowego.
– W Polsce ten proces rozpoczęliśmy już kilka lat temu a jego zwieńczeniem było zintegrowanie z początkiem tego roku kompetencji rozwijanych w ramach marek Isobar i Red8. Dzięki połączeniu doświadczeń tych dwóch podmiotów byliśmy w stanie zaoferować naszym klientom nowoczesne produkty łączące kreację z technologią w obszarach dotykających budowania marek, tworzenia treści, commerce czy customer experience – tłumaczy Krzysztof Mocek, Head of dentsu Creative Polska & CEE. Jak dodaje: – Łącząc różne światy i doświadczenia, budując na kulturze różnorodności byliśmy w stanie dostarczać zupełnie nową wartość naszym partnerom biznesowym w Polsce, regionie CEE ale także pozyskiwać nowe kontrakty globalne, które dzisiaj skutecznie obsługujemy z Warszawy, Białegostoku, Pragi czy Budapesztu.
– Od wielu lat sukcesy dentsu wynikają ze zintegrowanego podejścia – tworzymy organizację zorientowaną na klienta i rozwiązywanie jego problemów biznesowych. Tym co nas wyróżnia jest realna współpraca zintegrowanych zespołów, łączenie kompetencji, pobudzanie wewnętrznej kreatywności i zniesienie granicy między poszczególnymi spółkami i brandami. Kluczowa jest dla nas różnorodność, która stanowi siłę naszej firmy i wpływa na nasz dalszy rozwój. Cieszy nas fakt, że zmianę tę dostrzega także rynek. Potwierdzeniem tego jest przyznanie dentsu tytułu Grupy Reklamowej Roku 2022 – dodaje Sławomir Stępniewski, CEO grupy dentsu w Polsce i CEE.
Dentsu Creative składać się będzie z 9000 ekspertów działających na 46 rynkach, ściśle współpracujących z zespołem kreatywnym dentsu Inc. w Japonii. Od listopada ubiegłego roku strukturą zarządzą globalnie Fred Levron, Chief Creative Officer dentsu International.
Dentsu Creative wzbogaca niepowtarzalne DNA dentsu, złożone ze 120-letniej japońskiej spuścizny i sztuki, o szerokie doświadczenie w budowaniu marek we współczesnym krajobrazie medialnym. Wykorzystuje wiedzę o potrzebach klientów, aby dostarczać idee tak wielkie, by przyjąć się wszędzie, tak śmiałe, by podbijać nowe terytoria i tak bogate, by stworzyć osobistą więź z milionami osób. Charakterystyczna identyfikacja wizualna została opracowana jako kreatywny wyraz spotkania Wschodu z Zachodem, sygnał zaangażowania sieci w twórczość i transformacyjną siłę kreatywności oraz aby pomóc dentsu Creative przyciągnąć i zatrzymać najlepsze talenty kreatywne.
--
O DENTSU CREATIVE
Dentsu Creative, część dentsu International, to globalna sieć kreatywna, która przekształca marki i biznes poprzez siłę nowoczesnej kreatywności. W ramach sieci eksperci z całego świata współpracują efektywnie, aby dostarczać idee, które tworzą kulturę, zmieniają społeczeństwo i kształtują przyszłość. Dentsu Creative wystartowało w czerwcu 2022 roku, aby odpowiedzieć na zgłaszaną przez klientów potrzebę prostoty i pod koniec 2022 roku stanie się wyłączną siecią kreatywną dentsu International.
O DENTSU CREATIVE
Dentsu Creative, część dentsu International, to globalna sieć kreatywna, która przekształca marki i biznes poprzez siłę nowoczesnej kreatywności. W ramach sieci eksperci z całego świata współpracują efektywnie, aby dostarczać idee, które tworzą kulturę, zmieniają społeczeństwo i kształtują przyszłość. Dentsu Creative wystartowało w czerwcu 2022 roku, aby odpowiedzieć na zgłaszaną przez klientów potrzebę prostoty i pod koniec 2022 roku stanie się wyłączną siecią kreatywną dentsu International.