Dentsu Polska z nagrodą „Grupa Reklamowa Roku 2022”. Tytuł został przyznany przez redakcję Media & Marketing Polska po raz pierwszy od wielu lat. Tym wyróżnieniem doceniono agencje kreatywne i mediowe wchodzące w skład grupy m.in. za udaną i efektywną synergię działania, ale i doskonale wyniki w badaniu przeprowadzonym wśród klientów dentsu Polska.
Po raz 21. redakcja „Media Marketing Polska” oraz Kantar przeprowadzili największe badanie satysfakcji klientów rynku agencyjnego. W tegorocznej edycji plebiscytu ocenie poddało się blisko 150 agencji, a grupę respondentów stanowiło niemal 3 tys. managerów wysokiego i średniego szczebla, co czyni je największym tego rodzaju projektem na rynku reklamowym w Polsce.
Na ostateczną ocenę składają się wyniki wspomnianego badania, dane finansowe oraz informacje o bieżącej działalności poszczególnych firm. Materiały, które podlegają ocenie, redakcja MMP gromadzi przez cały rok, przygotowując magazyn oraz serwisy informacyjne MMP24 i MMPonline.
Grupa dentsu Polska została doceniona za całokształt działalności oraz osiągnięcia w sektorach: kreatywnym, mediowym oraz produkcji.
– Mam to szczęście kierować zespołem złożonym z ludzi o wysokich kompetencjach, odznaczających się dużym zaangażowaniem i pasją do tego, co robią. Mieszanka ta to nasz przepis na sukces, a przyznana nagroda – wynik pracy całego zespołu – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE. Tytułem Grupa Reklamowa Roku nagrodzone zostały nasze agencje kreatywne i mediowe. Jak nam zdradziła redakcja Media & Marketing Polska to ewenement, bo żadna grupa działająca w naszej branży, od bardzo dawna tego tytułu nie zdobyła. Jednak to wyróżnienie jest szczególne przede wszystkim dlatego, że zostało przyznane na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród naszych klientów i wyników, jakie w tych ankietach zdobyliśmy. Dodatkowo redakcja MMP doceniła udaną i efektywną synergię działania naszej grupy – dodaje Sławomir Stępniewski.
Nagrody zostały przyznane podczas tegorocznej gali marketerów, agencji reklamowych i domów mediowych, która odbyła się 1. czerwca 2022 roku w Warszawie.
Tytuł przyznawany przez MMP to nagroda ceniona nie tylko w Polsce przez rodzime firmy, ale także międzynarodowe sieci i holdingi reklamowe.