Agencja Isobar utworzyła dział do obsługi biznesu e-commerce na rynki EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obszaru obu Ameryk, w skład którego wchodzą również pracownicy polskiego oddziału - Isobar Poland Group. Oferta współpracy skierowana jest do prowadzących działania regionalne i globalne klientów Isobar Poland Group działającej w ramach struktur Dentsu Aegis Network.
Reprezentacja Isobar Poland Group dołączyła do grupy ekspertów zaangażowanych w budowę globalnych rozwiązań e-commerce dla marek operujących na rynkach międzynarodowych. Isobar oferuje usługi ponad 1000 specjalistów działających w 85 lokalizacjach na świecie oraz zintegrowane narzędzia do obsługi i zarządzania procesami biznesowymi. Dla firm działających globalnie jest to efektywne wsparcie w zarządzaniu działaniami marketingowymi oraz procesami sprzedażowymi. Kompleksowa oferta Isobar obejmuje konsulting w zakresie wyboru i opracowania strategii, działania dotyczące wdrożenia wybranej technologii oraz realizację projektów e-commerce.
- Coraz więcej marek obecnych jest równocześnie na wielu rynkach i oczekuje kompleksowego wsparcia w zapewnieniu efektywności oraz spójności prowadzonych działań. Dzięki połączeniu kompetencji naszych specjalistów pracujących w praktycznie każdym obszarze geograficznym oraz własnych rozwiązań informatycznych i tych oferowanych przez największych rynkowych graczy, jak Salesforce, Adobe czy SAP Hybris, możemy zapewnić zintegrowaną obsługę na wszystkich wiodących rynkach – podkreśla Agata Szeliga-Staszkiewicz, Managing Director Isobar Poland Group.
Uruchomienie Isobar Commerce zbiega się w czasie z mocną rozbudową oferty i kompetencji polskiego oddziału agencji. Ostatnie dwa kwartały to poszerzenie globalnej oferty o 14 nowych produktów skierowanych zarówno do e-sklepów, jak i marek sprzedających przez platformy partnerów, takich jak Amazon, Allegro czy Lazada.
- Ostatnie zmiany w strukturze polskiego zespołu wspierają łatwe skalowanie biznesu i czynny udział w ponadregionalnych projektach sieci Dentsu Aegis Network. Tylko we wrześniu planujemy powołanie dwóch komórek kompetencyjnych specjalizujących się w digitalowym visual merchandisingu i analizie przepływu konsumentów pomiędzy poszczególnymi punktami styku ekosystemów marek. - dodaje Michał Cortez, eCommerce Director w Isobar Poland Group oraz członek zespołu Isobar Commerce.
Wysokie kompetencje Isobar w obszarze digital marketingu potwierdza niezależna instytucja badawcza przyznając agencji trzeci rok z rzędu tytuł Leader on Gartner’s Magic Quadrant for Digital Marketing Agencies (2015, 2016, 2017) oraz Leader in The Forrester Wave™: Digital Experience Service Providers, Q4 2015.
Globalny dział obsługi Commerce to kolejna, po International Social Media Management Center, struktura oferująca partnerom biznesowym Isobar Poland Group obsługę na wielu rynkach jednocześnie. Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network.
Więcej o Isobar Commerce - http://www.isobar.com/commerce/en/
- Coraz więcej marek obecnych jest równocześnie na wielu rynkach i oczekuje kompleksowego wsparcia w zapewnieniu efektywności oraz spójności prowadzonych działań. Dzięki połączeniu kompetencji naszych specjalistów pracujących w praktycznie każdym obszarze geograficznym oraz własnych rozwiązań informatycznych i tych oferowanych przez największych rynkowych graczy, jak Salesforce, Adobe czy SAP Hybris, możemy zapewnić zintegrowaną obsługę na wszystkich wiodących rynkach – podkreśla Agata Szeliga-Staszkiewicz, Managing Director Isobar Poland Group.
Uruchomienie Isobar Commerce zbiega się w czasie z mocną rozbudową oferty i kompetencji polskiego oddziału agencji. Ostatnie dwa kwartały to poszerzenie globalnej oferty o 14 nowych produktów skierowanych zarówno do e-sklepów, jak i marek sprzedających przez platformy partnerów, takich jak Amazon, Allegro czy Lazada.
- Ostatnie zmiany w strukturze polskiego zespołu wspierają łatwe skalowanie biznesu i czynny udział w ponadregionalnych projektach sieci Dentsu Aegis Network. Tylko we wrześniu planujemy powołanie dwóch komórek kompetencyjnych specjalizujących się w digitalowym visual merchandisingu i analizie przepływu konsumentów pomiędzy poszczególnymi punktami styku ekosystemów marek. - dodaje Michał Cortez, eCommerce Director w Isobar Poland Group oraz członek zespołu Isobar Commerce.
Wysokie kompetencje Isobar w obszarze digital marketingu potwierdza niezależna instytucja badawcza przyznając agencji trzeci rok z rzędu tytuł Leader on Gartner’s Magic Quadrant for Digital Marketing Agencies (2015, 2016, 2017) oraz Leader in The Forrester Wave™: Digital Experience Service Providers, Q4 2015.
Globalny dział obsługi Commerce to kolejna, po International Social Media Management Center, struktura oferująca partnerom biznesowym Isobar Poland Group obsługę na wielu rynkach jednocześnie. Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network.
Więcej o Isobar Commerce - http://www.isobar.com/commerce/en/