Agencja iProspect z grupy dentsu prowadziła do tej pory dla Calzedonii działania wizerunkowe w kanałach online i offline. Współpraca została właśnie poszerzona o działania performance. Umowa ma charakter długofalowy. Oferta iProspect została wybrana w drodze przetargu.
Grupa dentsu Polska współpracuje z Calzedonią od 2016 roku.
– Cieszymy się, że możemy rozszerzyć współpracę z naszym obecnym partnerem biznesowym, agencją iProspect – mówi Karol Zych, E-commerce Director, Calzedonia. – Za działania performance odpowiadał wcześniej zespół globalny Calzedonii. Postanowiliśmy jednak zejść z tą obsługą na poziom lokalny. Jesteśmy przekonani, że doświadczenie zespołu iProspect i doskonałe rozumienie lokalnej specyfiki, przyniesie wymierne efekty.
– Przez te sześć lat zdążyliśmy dobrze poznać naszego klienta. Tym bardziej cieszy, że postanowił on nam zaufać i powierzyć iProspect obsługę performance. Wierzę, że nasz zespół ekspertów sprosta oczekiwaniom marki – mówi Izabela Sochacka, Client Service Managing Director, Media & Performance Line, dentsu Polska.