Z początkiem lipca Magdalena Mulenga dołączyła do Isobar Poland Group. Jako operations director będzie odpowiadać za udoskonalenie efektywności operacyjnej, tworzenie i monitorowanie procesów oraz integrację wybranych obszarów działania agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group.
Mulenga przeszła do Isobar Poland Group z agencji iProspect, która podobnie jak Isobar, działa w ramach polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network. Przez ostanie 3 lata pełniła w iProspect funkcję client service directora, a następnie członka zarządu.
- Dołączenie Magdy do zespołu Isobar Poland Group pozwoli nam na jeszcze szybsze przeprowadzenie integracji w wybranych obszarach. Wierzę, że jej doświadczenia w zarządzaniu zespołami produkcyjnymi i znajomość specyfiki działania agencji należących do grupy Dentsu Aegis Network Polska spowoduje, że procesy Isobar Poland Group będą bardziej efektywne i lepiej dopasowane do potrzeb klientów - mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, managing director Isobar Poland Group.
- Dołączenie Magdy do zespołu Isobar Poland Group pozwoli nam na jeszcze szybsze przeprowadzenie integracji w wybranych obszarach. Wierzę, że jej doświadczenia w zarządzaniu zespołami produkcyjnymi i znajomość specyfiki działania agencji należących do grupy Dentsu Aegis Network Polska spowoduje, że procesy Isobar Poland Group będą bardziej efektywne i lepiej dopasowane do potrzeb klientów - mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, managing director Isobar Poland Group.
Magdalena Mulenga, operations director,
Isobar Poland Group
Magdalena Mulenga w latach 2014-2017 była związana z iProspect, którego zespołem początkowo kierowała. Była zaangażowana w proces akwizycji spółki Marketing Wizards. W czerwcu 2015 roku, po sfinalizowaniu akwizycji, objęła stanowisko członka zarządu tej agencji. Odpowiadała m.in. za integrację obu zespołów oraz integrację z Dentsu Aegis Network, zarówno lokalnie jak i globalnie.
Wcześniej, jako dyrektor operacyjny, pracowała w agencji Fast White Cat, gdzie odpowiadała za launch kompleksowej usługi tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi w wielu obszarach funkcjonowania w tym m.in. web development, marketingu, logistyki oraz obsługi klienta. W latach 2012-2013 zarządzała, należącą do GroupM, agencją performance marketingu Quisma. Przed dołączeniem do Quismy Mulenga przez ponad 6 lat związana była z domem mediowym Mindshare Polska.
Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Polska. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Isobar Poland Group zatrudnia ponad 400 ekspertów pracujących w Warszawie i Białymstoku.
Wcześniej, jako dyrektor operacyjny, pracowała w agencji Fast White Cat, gdzie odpowiadała za launch kompleksowej usługi tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi w wielu obszarach funkcjonowania w tym m.in. web development, marketingu, logistyki oraz obsługi klienta. W latach 2012-2013 zarządzała, należącą do GroupM, agencją performance marketingu Quisma. Przed dołączeniem do Quismy Mulenga przez ponad 6 lat związana była z domem mediowym Mindshare Polska.
Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Polska. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Isobar Poland Group zatrudnia ponad 400 ekspertów pracujących w Warszawie i Białymstoku.