Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za obsługę kreatywną drugiego pod względem liczby abonamentów telekomunikacyjnych operatora kablowego.
Isobar będzie odpowiadał za strategię komunikacji i obsługę kreatywną w zakresie ATL, BTL, digital i social media. Nawiązanie współpracy jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu, który zakończył się w marcu br. Vectra współpracuje z Isobarem również w zakresie webdevelopmentu. Agencja odpowiada za stworzenie i utrzymanie serwisu internetowego operatora.
Vectra to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obsługuje ponad 963 tys. klientów w 389 miastach na terenie całego kraju. Podstawowa oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu stacjonarnego i mobilnego oraz usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej pod względem liczby i różnorodności programów – łącznie 245, w tym 108 w wersji HD i aż 100 dostępnych w TV online. Posiada 700 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 563 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 13 tys. mobilnego oraz ponad 200 tys. abonentów telefonii stacjonarnej.
Vectra to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obsługuje ponad 963 tys. klientów w 389 miastach na terenie całego kraju. Podstawowa oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu stacjonarnego i mobilnego oraz usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej pod względem liczby i różnorodności programów – łącznie 245, w tym 108 w wersji HD i aż 100 dostępnych w TV online. Posiada 700 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 563 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 13 tys. mobilnego oraz ponad 200 tys. abonentów telefonii stacjonarnej.