Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała kampanię promującą linię H&M Sport. W cyklu video, na facebookowym profilu marki o swoich sportowych pasjach opowiada zwyciężczyni Top Model Osi Ugonoh oraz blogerzy modowi: Magda Samborska (Rebel Look), Anna Skura (What Anna Wears), Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel). Spoty wyreżyserował Bart Pogoda. Za produkcję odpowiada Platige Image.
Seria czterech filmów „Trenuj modnie” będzie prezentowana na facebookowym profilu marki H&M. Każdy film to opowieść o sportowych i modowych pasjach osób blisko związanych ze światem fashion. Spoty zrealizowane są w konwencji filmu dokumentalnego i opowiadają o modowych wyborach poszczególnych bohaterów w kontekście ich sportowych zainteresowań. Kamil Pawelski opowiada o miłości do roweru szosowego, Magda Samborska pokazuje w czym ćwiczy na siłowni, Osi Ugonoh zdradza, że jej sposobem na zgrabną sylwetkę jest sprint, a Anna Skura mówi o fascynacji jogą. W tle wszystkich opowieści przewijają się zestawy z najnowszej kolekcji H&M Sport.
- To jedna z takich kampanii, w które wkłada się najwięcej serca. Tworzymy tu unikalne treści - historie, które są czymś znacznie więcej niż prezentacją ubrań. W tym projekcie chodziło nam w dużej mierze o zachowanie równowagi między światem sportu w jego różnych odsłonach, a światem mody - środowiska dla nas naturalnego. Efekty pokazują, że dzięki wyjątkowej ekipie, udało się to zrobić w sposób subtelny i nastrojowy – mówi Ewa Jarzemska, Marketing & PR Manager z H&M Polska.
H&M Sport to linia odzieży sportowej dostępna w sklepach H&M od 2013 roku. Odzież wykonana jest z funkcjonalnych materiałów, a co najważniejsze zaprojektowania jest z uwzględnieniem najnowszych trendów modowych. Nowa, wiosenna kolekcja, jest dostępna w sieci H&M od stycznia 2015 roku.
Za koncept kreatywny i współpracę z bohaterami cyklu oraz kampanię wspierającą odpowiada Lubię to – linked by Isobar. Za realizację i postprodukcję – Platige Image. Spoty wyreżyserował Bart Pogoda.
Lubię to – linked by Isobar pracuje dla H&M od lipca 2012 roku. Agencja odpowiada za realizację projektów social media na rynku polskim, czeskim, słowackim i węgierskim.
Seria czterech filmów „Trenuj modnie” będzie prezentowana na facebookowym profilu marki H&M. Każdy film to opowieść o sportowych i modowych pasjach osób blisko związanych ze światem fashion. Spoty zrealizowane są w konwencji filmu dokumentalnego i opowiadają o modowych wyborach poszczególnych bohaterów w kontekście ich sportowych zainteresowań. Kamil Pawelski opowiada o miłości do roweru szosowego, Magda Samborska pokazuje w czym ćwiczy na siłowni, Osi Ugonoh zdradza, że jej sposobem na zgrabną sylwetkę jest sprint, a Anna Skura mówi o fascynacji jogą. W tle wszystkich opowieści przewijają się zestawy z najnowszej kolekcji H&M Sport.
- To jedna z takich kampanii, w które wkłada się najwięcej serca. Tworzymy tu unikalne treści - historie, które są czymś znacznie więcej niż prezentacją ubrań. W tym projekcie chodziło nam w dużej mierze o zachowanie równowagi między światem sportu w jego różnych odsłonach, a światem mody - środowiska dla nas naturalnego. Efekty pokazują, że dzięki wyjątkowej ekipie, udało się to zrobić w sposób subtelny i nastrojowy – mówi Ewa Jarzemska, Marketing & PR Manager z H&M Polska.
H&M Sport to linia odzieży sportowej dostępna w sklepach H&M od 2013 roku. Odzież wykonana jest z funkcjonalnych materiałów, a co najważniejsze zaprojektowania jest z uwzględnieniem najnowszych trendów modowych. Nowa, wiosenna kolekcja, jest dostępna w sieci H&M od stycznia 2015 roku.
Za koncept kreatywny i współpracę z bohaterami cyklu oraz kampanię wspierającą odpowiada Lubię to – linked by Isobar. Za realizację i postprodukcję – Platige Image. Spoty wyreżyserował Bart Pogoda.
Lubię to – linked by Isobar pracuje dla H&M od lipca 2012 roku. Agencja odpowiada za realizację projektów social media na rynku polskim, czeskim, słowackim i węgierskim.