Rusza kampania promująca cyfryzację Polskiego Radia. Za działania kreatywne, produkcję oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska.
- Radio cyfrowe jest zaawansowaną technologicznie odpowiedzią na stały wzrost oczekiwań słuchaczy, szczególnie jeśli chodzi o możliwość udostępnienia coraz bardziej atrakcyjnego contentu – mówi Radosław Kazimierski, rzecznik prasowy Polskiego Radia. - Do naszych słuchaczy będą docierać pełniejsze i bardziej urozmaicone treści. Dzięki temu, każdy z naszych odbiorców będzie miał szansę znalezienia materiałów, które odpowiadają jego potrzebom i zainteresowaniom – dodaje Kazimierski.
Pierwsza z trzech odsłon kampanii składa się z działań teaserowych obejmujących spoty TV, działania w internecie oraz kampanię prasową. 15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć od 20 grudnia do 18 stycznia na antenie ogólnopolskich i tematycznych kanałów telewizyjnych TVP, TVN i Polsatu. Layouty prasowe pojawią się w „Newsweeku”, „Wprost”, „Polityce”, „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej” i w miesięczniku „Press”. Serwisy WP.pl, Onet.pl oraz Interia.pl obejmie kampania bannerowa. Reklamy radiowe będą emitowane na wszystkich antenach Polskiego Radia.
- Największym wyzwaniem w tej kampanii było przełożenie skomplikowanej technologii radiofonii cyfrowej na język zrozumiały dla słuchaczy. Stąd też minimalistyczna forma wizualna, stawiająca na pierwszym planie prosty komunikat mówiący o tym, że cyfrowa radiofonia oznacza więcej miejsca w „eterze” na ulubione przez słuchaczy treści, które do tej pory „tłoczyły się” w pasmach analogowych – komentuje Maciek Nowicki, managing creative director Isobar Polska.
Kampania informacyjna wspierająca cyfryzację Polskiego Radia będzie kontynuowana przez cały 2015 rok. Za strategię, kreację i produkcję materiałów video, reklam radiowych oraz key visuali wykorzystanych w materiach prasowych odpowiada agencja Isobar Polska. Strategię obecności w mediach przygotował dom mediowy Carat Polska, który odpowiada również za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji. Za obecność reklam w radiu, prasie i internecie odpowiada Polskie Radio. Kolejna odsłona kampanii planowana jest na 19 stycznia.
Kampania jest częścią działań komunikacyjnych związanych z obchodami 90-lecia istnienia Polskiego Radia.
- Radio cyfrowe jest zaawansowaną technologicznie odpowiedzią na stały wzrost oczekiwań słuchaczy, szczególnie jeśli chodzi o możliwość udostępnienia coraz bardziej atrakcyjnego contentu – mówi Radosław Kazimierski, rzecznik prasowy Polskiego Radia. - Do naszych słuchaczy będą docierać pełniejsze i bardziej urozmaicone treści. Dzięki temu, każdy z naszych odbiorców będzie miał szansę znalezienia materiałów, które odpowiadają jego potrzebom i zainteresowaniom – dodaje Kazimierski.
Pierwsza z trzech odsłon kampanii składa się z działań teaserowych obejmujących spoty TV, działania w internecie oraz kampanię prasową. 15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć od 20 grudnia do 18 stycznia na antenie ogólnopolskich i tematycznych kanałów telewizyjnych TVP, TVN i Polsatu. Layouty prasowe pojawią się w „Newsweeku”, „Wprost”, „Polityce”, „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej” i w miesięczniku „Press”. Serwisy WP.pl, Onet.pl oraz Interia.pl obejmie kampania bannerowa. Reklamy radiowe będą emitowane na wszystkich antenach Polskiego Radia.
- Największym wyzwaniem w tej kampanii było przełożenie skomplikowanej technologii radiofonii cyfrowej na język zrozumiały dla słuchaczy. Stąd też minimalistyczna forma wizualna, stawiająca na pierwszym planie prosty komunikat mówiący o tym, że cyfrowa radiofonia oznacza więcej miejsca w „eterze” na ulubione przez słuchaczy treści, które do tej pory „tłoczyły się” w pasmach analogowych – komentuje Maciek Nowicki, managing creative director Isobar Polska.
Kampania informacyjna wspierająca cyfryzację Polskiego Radia będzie kontynuowana przez cały 2015 rok. Za strategię, kreację i produkcję materiałów video, reklam radiowych oraz key visuali wykorzystanych w materiach prasowych odpowiada agencja Isobar Polska. Strategię obecności w mediach przygotował dom mediowy Carat Polska, który odpowiada również za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji. Za obecność reklam w radiu, prasie i internecie odpowiada Polskie Radio. Kolejna odsłona kampanii planowana jest na 19 stycznia.
Kampania jest częścią działań komunikacyjnych związanych z obchodami 90-lecia istnienia Polskiego Radia.