Kampania mająca na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Brother wśród klientów biznesowych wystartowała z końcem grudnia. Zintegrowane działania komunikacyjne prowadzone są w internecie, prasie oraz TV. Za strategię, kreację i realizację kampanii oraz za planowanie i zakup mediów odpowiadają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Wizerunkowa kampania komunikacyjna marki Brother, japońskiego producenta wysokiej jakości drukarek, i urządzeń wielofunkcyjnych, została podzielona na dwa etapy. Kluczowym elementem kampanii jest nowo powstała strona www.brotherdlabiznesu.pl, dzięki której osoby zainteresowane produktami firmy Brother mogą wybrać dopasowany do potrzeb swojego biznesu model oraz znaleźć najbliższy punkt sprzedaży. Pierwsza część kampanii wystartowała w grudniu 2014 roku i obejmuje działania w internecie. Na największych serwisach biznesowych i marketingowych pojawiły się różne formaty (triple billboard, wideboard, screening,) reklam display. W kampanii wykorzystany jest również potencjał technologii Real-Time Bidding (działania realizowane przez Amnet Polska). Komunikacja marki jest również obecna na urządzeniach mobilnych. Działania w internecie potrwają do połowy marca bieżącego roku.
W drugim etapie kampanii wykorzystano działania w telewizji oraz prasie. Od połowy stycznia w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych (TVN, Polsat News) emitowane są 8-sekundowe billboardy sponsorskie. W tym samym czasie wystartowała kampania prasowa, która obejmuje formaty reklamowe w wybranych tytułach biznesowych i branżowych (m.in.: Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, CD Action czy Warsaw Business Journal Observer).
- Kampania dla marki Brother powstała w ramach „convergence planning”. Poszczególne elementy, od określania szczegółowych celów kampanii, poprzez badania konsumenckie, tworzenie koncepcji marketingowej i reklamowej, dobór narzędzi i realizację, zostały stworzone i zaimplementowane przez specjalistów z poszczególnych spółek należących do Grupy. Dzięki temu kampania dostarcza najbardziej optymalne działania w zaproponowanym przez klienta budżecie – mówi Jan Mosiejczuk, brand strategy champion z Isobar Polska.
Za przeprowadzenie badań konsumenckich, stworzenie strategii komunikacji oraz ideę kreatywną i produkcję materiałów przeznaczonych do sieci, telewizji i prasy odpowiada agencja Isobar Polska. Dom mediowy Carat Polska przygotował strategię mediową oraz zakupił powierzchnię reklamową.
Część działań online w kampanii prowadzonych i realizowanych jest w oparciu o model performance przez agencję iProspect. Za wykonanie jakościowych i ilościowych analiz na których oparto kampanię odpowiada Amplifi.
Współpraca należących do Grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz marki Brother ma charakter projektowy i została nawiązana w listopadzie ubiegłego roku.
Wizerunkowa kampania komunikacyjna marki Brother, japońskiego producenta wysokiej jakości drukarek, i urządzeń wielofunkcyjnych, została podzielona na dwa etapy. Kluczowym elementem kampanii jest nowo powstała strona www.brotherdlabiznesu.pl, dzięki której osoby zainteresowane produktami firmy Brother mogą wybrać dopasowany do potrzeb swojego biznesu model oraz znaleźć najbliższy punkt sprzedaży. Pierwsza część kampanii wystartowała w grudniu 2014 roku i obejmuje działania w internecie. Na największych serwisach biznesowych i marketingowych pojawiły się różne formaty (triple billboard, wideboard, screening,) reklam display. W kampanii wykorzystany jest również potencjał technologii Real-Time Bidding (działania realizowane przez Amnet Polska). Komunikacja marki jest również obecna na urządzeniach mobilnych. Działania w internecie potrwają do połowy marca bieżącego roku.
W drugim etapie kampanii wykorzystano działania w telewizji oraz prasie. Od połowy stycznia w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych (TVN, Polsat News) emitowane są 8-sekundowe billboardy sponsorskie. W tym samym czasie wystartowała kampania prasowa, która obejmuje formaty reklamowe w wybranych tytułach biznesowych i branżowych (m.in.: Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, CD Action czy Warsaw Business Journal Observer).
- Kampania dla marki Brother powstała w ramach „convergence planning”. Poszczególne elementy, od określania szczegółowych celów kampanii, poprzez badania konsumenckie, tworzenie koncepcji marketingowej i reklamowej, dobór narzędzi i realizację, zostały stworzone i zaimplementowane przez specjalistów z poszczególnych spółek należących do Grupy. Dzięki temu kampania dostarcza najbardziej optymalne działania w zaproponowanym przez klienta budżecie – mówi Jan Mosiejczuk, brand strategy champion z Isobar Polska.
Za przeprowadzenie badań konsumenckich, stworzenie strategii komunikacji oraz ideę kreatywną i produkcję materiałów przeznaczonych do sieci, telewizji i prasy odpowiada agencja Isobar Polska. Dom mediowy Carat Polska przygotował strategię mediową oraz zakupił powierzchnię reklamową.
Część działań online w kampanii prowadzonych i realizowanych jest w oparciu o model performance przez agencję iProspect. Za wykonanie jakościowych i ilościowych analiz na których oparto kampanię odpowiada Amplifi.
Współpraca należących do Grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz marki Brother ma charakter projektowy i została nawiązana w listopadzie ubiegłego roku.