Do grona klientów domu mediowego Carat dołączyły marki Proama i Generali. Od stycznia 2015 Carat będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową dla obu firm ubezpieczeniowych.
- Wybór był trudny, bo aż trzy firmy zaprezentowały bardzo wysoki poziom merytoryczny pomysłów i kompetencji osób, biorących udział w przetargu. Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie. Był to najlepszy przetarg na zakup mediów pod względem jakości ofert, jaki zrealizowaliśmy w ostatnich latach - mówi Mira Dobek, Dyrektor Marketingu w Proama.
- Wybraliśmy firmę Carat, ponieważ przedstawiła najlepszą propozycję efektywnego wykorzystania mediów tradycyjnych, przy jednoczesnym silnym wsparciu działaniami online. Carat przedstawił również interesujące rozwiązanie pozwalające na wykorzystanie zaplecza technologicznego do optymalizacji kampanii mediowych – wyjaśnia Marta Strzyżewska, p.o. Dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Grupie Generali Polska.
Dom mediowy Carat Polska będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii oraz obsługę mediową firm ubezpieczeniowych Generali i Proama. Za obsługę, doradztwo strategiczne, planowanie i realizację wszystkich kampanii mediowych odpowiada zespół Krzysztofa Kuligowskiego, Group Account Directora w Carat Polska.
- Zaufanie, jakim nas obdarzono to dowód na to, że śmiałe, niebanalne strategie, innowacyjne narzędzia, świeże podejście do mediów oraz inwestycja w najlepszych ludzi, przynoszą efekty. To dla nas ogromna satysfakcja wygrać z tak silnymi konkurentami, jacy brali udział w tym przetargu – komentuje Krzysztof Mocek, Managing Director Carat Polska.
Carat w minionym roku przejął obsługę takich klientów jak: Mastercard, KRKA Polska, Mondelez, Bricomann, JYSK, Microsoft.
- Wybór był trudny, bo aż trzy firmy zaprezentowały bardzo wysoki poziom merytoryczny pomysłów i kompetencji osób, biorących udział w przetargu. Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie. Był to najlepszy przetarg na zakup mediów pod względem jakości ofert, jaki zrealizowaliśmy w ostatnich latach - mówi Mira Dobek, Dyrektor Marketingu w Proama.
- Wybraliśmy firmę Carat, ponieważ przedstawiła najlepszą propozycję efektywnego wykorzystania mediów tradycyjnych, przy jednoczesnym silnym wsparciu działaniami online. Carat przedstawił również interesujące rozwiązanie pozwalające na wykorzystanie zaplecza technologicznego do optymalizacji kampanii mediowych – wyjaśnia Marta Strzyżewska, p.o. Dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Grupie Generali Polska.
Dom mediowy Carat Polska będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii oraz obsługę mediową firm ubezpieczeniowych Generali i Proama. Za obsługę, doradztwo strategiczne, planowanie i realizację wszystkich kampanii mediowych odpowiada zespół Krzysztofa Kuligowskiego, Group Account Directora w Carat Polska.
- Zaufanie, jakim nas obdarzono to dowód na to, że śmiałe, niebanalne strategie, innowacyjne narzędzia, świeże podejście do mediów oraz inwestycja w najlepszych ludzi, przynoszą efekty. To dla nas ogromna satysfakcja wygrać z tak silnymi konkurentami, jacy brali udział w tym przetargu – komentuje Krzysztof Mocek, Managing Director Carat Polska.
Carat w minionym roku przejął obsługę takich klientów jak: Mastercard, KRKA Polska, Mondelez, Bricomann, JYSK, Microsoft.