Spółka Amplifi Polska, działająca w ramach holdingu reklamowego Dentsu Aegis Network Polska, redefiniuje rolę działu badawczego i tworzy nowy zespół Amplifi Data Science. Team Leaderem nowopowstałego zespołu został Szymon Urbański.
Do zadań nowopowstałego działu należy rozwijanie produktów, które poprzez zastosowanie nowoczesnych i innowacyjnych metod analitycznych, będą dostarczać marketerom unikatową wiedzę na temat konsumentów i rynku.
- Obecne na naszym rynku rozwiązania z szeroko pojętego obszaru badań zbyt wolno podążają za trendami Big Data czy Digital. Aktualnie wykorzystywane narzędzia i procesy nie zmieniły się znacznie przez ostatnie lata. Nie są przystosowane do analizy dużych wolumenów danych w czasie rzeczywistym i ich wizualizacji. Dlatego inwestujemy w Data Science, czyli zastosowanie innowacyjnych metod analitycznych, statystycznych i ekonometrycznych, dzięki którym lepiej zrozumiemy konsumenta – komentuje Szymon Urbański.
Team Leaderem odpowiadającym za działania i rozwój nowopowstałego działu, został Szymon Urbański, wcześniej pracujący na stanowisku Consumer Interaction Analysis Expert w Dentsu Aegis Network Polska.
- W Dentsu Aegis Network Polska pracujemy na styku kreacji, mediów i technologii. Mamy zespoły zajmujące się strategią, tworzeniem konceptów kreatywnych, ekosystemów mediowych, Programmatic Buyingiem, reklamą Performance i w Social Mediach, jesteśmy także hubem technologicznym oraz centrum innowacji w regionie. Amplifi Data Science pozwala nam na łączenie różnych źródeł informacji o konsumentach z działaniami jakie prowadzimy, dzięki czemu możemy dostarczyć naszym Klientom optymalne i efektywne rozwiązania, które wspierają ich cele biznesowe – komentuje Arkadiusz Szulc, Managing Director, Amplifi Polska.
Szymon ma 10-letnie doświadczenie w dziedzinie badań marketingowych i mediowych. Od 2006 był związany z domem mediowym MediaCom, gdzie współtworzył dział badań. Podczas swojej pracy miał okazję realizować projekty dla takich klientów i marek jak: Boehringer Ingelheim, Danone, Electronic Arts, Link4, Mars, P&G, Play, Skoda. Od lutego 2014 roku pracuje w Dentsu Aegis Network Polska.
Do zadań nowopowstałego działu należy rozwijanie produktów, które poprzez zastosowanie nowoczesnych i innowacyjnych metod analitycznych, będą dostarczać marketerom unikatową wiedzę na temat konsumentów i rynku.
- Obecne na naszym rynku rozwiązania z szeroko pojętego obszaru badań zbyt wolno podążają za trendami Big Data czy Digital. Aktualnie wykorzystywane narzędzia i procesy nie zmieniły się znacznie przez ostatnie lata. Nie są przystosowane do analizy dużych wolumenów danych w czasie rzeczywistym i ich wizualizacji. Dlatego inwestujemy w Data Science, czyli zastosowanie innowacyjnych metod analitycznych, statystycznych i ekonometrycznych, dzięki którym lepiej zrozumiemy konsumenta – komentuje Szymon Urbański.
Team Leaderem odpowiadającym za działania i rozwój nowopowstałego działu, został Szymon Urbański, wcześniej pracujący na stanowisku Consumer Interaction Analysis Expert w Dentsu Aegis Network Polska.
- W Dentsu Aegis Network Polska pracujemy na styku kreacji, mediów i technologii. Mamy zespoły zajmujące się strategią, tworzeniem konceptów kreatywnych, ekosystemów mediowych, Programmatic Buyingiem, reklamą Performance i w Social Mediach, jesteśmy także hubem technologicznym oraz centrum innowacji w regionie. Amplifi Data Science pozwala nam na łączenie różnych źródeł informacji o konsumentach z działaniami jakie prowadzimy, dzięki czemu możemy dostarczyć naszym Klientom optymalne i efektywne rozwiązania, które wspierają ich cele biznesowe – komentuje Arkadiusz Szulc, Managing Director, Amplifi Polska.
Szymon ma 10-letnie doświadczenie w dziedzinie badań marketingowych i mediowych. Od 2006 był związany z domem mediowym MediaCom, gdzie współtworzył dział badań. Podczas swojej pracy miał okazję realizować projekty dla takich klientów i marek jak: Boehringer Ingelheim, Danone, Electronic Arts, Link4, Mars, P&G, Play, Skoda. Od lutego 2014 roku pracuje w Dentsu Aegis Network Polska.