Dentsu CEE uruchamia nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej, które obsługiwać będzie klientów dentsu w regionie, jak również na świecie. Na czele hub’u stanął Radim Kamenik, Head of Content Symphony dentsu CEE.
Pandemia przyspieszyła i silniej uwidoczniła, że w poszukiwaniu współpracy i synergii mamy w dentsu coraz mniej granic i coraz więcej możliwości w łączeniu ekspertów z wielu krajów. Content Symphony jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów w zakresie szybkiej, jakościowej i przystępnej cenowo produkcji cyfrowego contentu.
Sławomir Stępniewski, CEO klastra dentsu CEE
Content Symphony to nowy model świadczenia usług w zakresie tworzenia contentu z wykorzystaniem technologii oraz bardzo dużym akcentem na automatyzację, odpowiadający na zmieniające się potrzeby zgłaszane przez globalnych klientów. Docelowo, dentsu Content Symphony w regionie CEE będzie jednym z kilku wysoce wyspecjalizowanych centrów dzielących między sobą zasoby, funkcjonujących przy wsparciu globalnych partnerstw w zakresie contentu oraz znormalizowanych platform i narzędzi do tworzenia, przechowywania i dystrybucji treści. Naszą ambicją jest stworzenie najlepszej w swojej klasie oferty opartej na wartościach, która przezwycięży typowe dla naszych klientów wyzwania związane z treścią, takie jak szybkość, zwinność czy zautomatyzowana produkcja seryjna zasobów, przy jednoczesnym zachowaniu personalizacji.
Krzysztof Mocek, Head of Creative, dentsu Central & Eastern Europe, CEO Isobar Poland
Grupa dentsu Polska należy do dentsu international, globalnej sieci komunikacji marketingowej, odpowiadającej swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W skład dentsu Polska wchodzą marki: Carat, Isobar, iProspect, Red8 Group, Amplifi, Amnet, DDS, dentsu i dentsu X, The Story Lab oraz Propeller Film. Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 700 osób obsługujących ponad 200 klientów.