Po ponad roku pracy zdalnej dentsu ogłosiło, że nie wróci do poprzedniego modelu pracy biurowej. Po zakończeniu pandemii w dentsu będzie obowiązywał model 60/40 pracy zdalnej.
Gotowi na cyfrowy świat
Od lat promujemy transformację cyfrową marek ale i sposobu działania firm. Pandemia pokazała, że nie zmarnowaliśmy tego czasu. Widzimy, że potrzebna jest dalsza cyfryzacja, platformy ułatwiające współpracę, skalowanie i standaryzację działania firm. Sami intensywnie się zmieniamy- uprościliśmy struktury zarządzania w regionie, wprowadziliśmy międzynarodowy zespół który stanowi Zarząd regionu, powstały centra kompetencyjne eliminujące konieczność posiadania każdej kompetencji na każdym rynku, uwolniliśmy potencjał pracy "borderless" tworząc społeczności międzynarodowe wokół klientów i ekspertów dentsu.
- mówi Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska&CEE
Widać, że większość zespołu doskonale dała sobie radę z pracą zdalną. To też zasługa naszego zespołu IT, który zapewnił wszystkim stabilne narzędzia.
- mówi Agata Kaczmarska, HR Director w dentsu Polska i CEE
Są też wyzwania
Świat się zmienił. Zrozumienie go i poruszanie się po niepewnym gruncie wymaga więcej uwagi i wysiłku. To odbija się na ilości pracy, którą mamy do wykonania dla naszych klientów. Nie mniej – badania pokazują, że Klienci są z naszej współpracy coraz bardziej zadowoleni.
- Sylwia Tygielska, Growth Director w pionie Creative dentsu Polska
Pandemia pozornie utrudnia bycie bliżej naszych klientów. Faktycznie jednak poświęcamy im więcej czasu i nasze relacje stały się siłą rzeczy bardziej „domowe”.
- mówi Iza Sochacka, Client Service Managing Director w pionie Media&Performance dentsu Polska
Czas na wellbeing i cyfrowy detoks
Od początku pandemii dużo uwagi poświęciliśmy temu by wzmocnić komunikację wewnętrzną i jasno informować zespół o tym jak działamy. Dzięki naszym kolegom i koleżankom z innych krajów mogliśmy też bardzo szybko podzielić się najlepszymi praktykami rynkowymi na pandemię z naszymi klientami.
- mówi Igor Żytka, Corporate Communication Manager
Codziennie zachęcamy pracowników do e-treningów, organizujemy webinary lokalne i globalne nt. radzenia sobie ze stresem, wellbeingu czy wypalenia zawodowego, w zeszłym roku miały też miejsce sesje relaksacji. Dla osób doświadczających spadku odporności psychicznej oferujemy również indywidualne sesje z psychologiem, a w maju wystartuje inicjatywa wsparcia peer to peer (First Mental Health Aiders).
– mówi Jadwiga Jadziewicz, CSR Manager
“Future of Work”, czyli nowy model pracy
- Zasady pracy zdalnej opisujące obowiązujące reguły
- Narzędzia – oferta edukacyjna dotycząca efektywnego korzystania z narzędzi
- Organizacja – rozwiązania dotyczące planowania czasu i zadań z zachowaniem work/life balance
- Wsparcie – oferta rozwiązań wspierających dobrostan pracowników
- Rozwiązania dla menedżerów
Jestem głęboko przekonana, że nowy model jest dobrym rozwiązaniem łączącym oczekiwania pracowników z oczekiwaniami menedżerów. Najbliższe miesiące do maja chcemy wykorzystać na przygotowanie się i wdrożenie tego modelu w taki sposób by po pandemii czerpać z jego atutów w pracy zdalnej i pracy w biurze.
- mówi Agata Kaczmarska, HR Director w dentsu Polska i CEE