Spółki dentsu Polska - Isobar oraz iProspect pozyskały do swoich portfolio markę Kikkoman. W ramach obsługi będą odpowiadały za rozwój stron WWW, kreację, strategię oraz media buying.
Prezentacja, którą zobaczyliśmy pod koniec stycznia, zawierała wiele nowych pomysłów, dzięki którym łatwo mogliśmy wyobrazić sobie, jak możemy ulepszyć nasze działania marketingowe. Również w podejściu do komunikacji odczuliśmy pasję. Doszliśmy do wniosku, że razem możemy ulepszyć nasze działania marketingowe w kolejnych krokach.
- Tomoki Kawai - Manager Business Management, Kikkoman
Świetna praca naszego zespołu zaowocowała wygraną najsłynniejszej marki sosu sojowego Kikkoman! Współpraca zawiera obsługę mediów społecznościowych i stron internetowych w ponad 15 krajach w regionie europejskim. Będziemy dążyć do tego, aby stać się prawdziwym partnerem dla Kikkoman Europe i dalej wzmacniać ich markę. Chciałbym podziękować firmie Kikkoman Europe za wybranie nas i szansę bycia Waszym długoterminowym partnerem oraz pogratulować wszystkim, którzy byli zaangażowani w proces.
- Yosuke Kusaka, Client Partner, Isobar (dentsu Polska)