Marka Lurpak wystartowała ze swoją najnowszą, inspirującą i niosącą nadzieję na lepsze czasy kampanią. Wiosenna aktywacja promowana jest wielokanałowo, a do współpracy zaproszono wybitną osobowość kulinarną w postaci Mateusza Gesslera oraz Instagramowych mikroinfluencerów.
22 marca wystartowała najnowsza kampania marki Lurpak od Arla Foods – „Gdzie są kucharze, tam jest nadzieja”. Wiosenna aktywacja to przede wszystkim budowanie widoczności marki i przekazanie jej wartości przy jednej z najważniejszych okazji w roku, zbliżających się świętach Wielkanocnych.
Marka przypomina w tych trudnych i zmiennych czasach, jak wyzwalające oraz spajające więzi może być wspólne gotowanie w domowym zaciszu. Wiosenna kampania to przede wszystkim połączenie najwyższej jakości składników i miłości do sztuki gotowania - a tam, gdzie jest masło Lurpak, tam zaczyna się niezwykła podróż przez smarowanie, ugniatanie, mieszanie, smażenie, pieczenie, gotowanie, grillowanie, siekanie, miksowanie, smakowanie…
Działania komunikacyjne obejmuje zasięgowa kampania telewizyjna oraz video on demand, a także aktywność w obszarach social media takich jak Facebook, Instagram oraz YouTube. Standardowa komunikacja wsparta zostanie działaniami product placement w programie śniadaniowym Dzień Dobry TVN, gdzie do współpracy zaproszono Ambasadora marki – Mateusza Gesslera, reprezentowanego na wyłączność przez agencję Patryk Wolski Management. Wybitny kucharz, restaurator i ambasador marki Lurpak podzieli się swoją pasją i doświadczeniem a w kooperacji z marką sięgną do serc wszystkich polskich smakoszy udowodniając, że tam gdzie są kucharze, tam jest nadzieja, pasja i radość.
W akcję zostało zaangażowanych również 10 foodowych Instagramowych mikroinfluencerów, który uzupełniają komunikację marki, a także Miód Malina Studio, realizujące sesję zdjęciową.
Za zakup mediów i komunikację klienta odpowiadają Carat oraz Isobar (dentsu Polska). Carat od 2014 roku odpowiada za zakup mediów, Isobar natomiast od października 2019 roku obsługuje kanały social media oraz odpowiada za maintenance stron internetowych Arla.pl, Lurpak.pl i Apetina.pl, a także odpowiada za lokalizację treści na stronę marki serów Castello.