Dentsu uruchamia nowy iProspect, który połączył zespoły i kompetencje digitalowe dotychczasowego iProspect z kompetencjami mediowymi Vizeum. Zintegrowany brand opiera wzrost klientów o innowacyjne podejście do mediów, jako punktu przecięcia kultury, treści, danych i technologii.
Nowa komunikacja brandu podkreśla orientację na wzrost naszych klientów przez innowacyjne podejście do mediów jako punktu przecięcia kultury, treści, danych i technologii. Słowem – nowy iProspect łączy dotychczasowe podejścia obu marek orientując je na patrzenie w przyszłość i przez pryzmat przyszłości.
mówi Tomasz Dziekan, Head of Media&Performance dentsu Polska
Tomasz Dziekan
Oczywiście w dalszym ciągu będziemy dostarczać to czego obecni klienci od nas potrzebują, ale w coraz większym stopniu skupiać będziemy się nie tylko na pojedynczych usługach sprzedażowych, ale na zintegrowanym i kompleksowym myśleniu.
podkreśla Amanda Morrisey, Global President iProspect
Grupa dentsu Polska należy do dentsu international, globalnej sieci komunikacji marketingowej, odpowiadającej swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W skład dentsu Polska wchodzą marki: Carat, Isobar, iProspect, Red8 Group, Amplifi, Amnet, DDS, dentsu i dentsu X, The Story Lab oraz Propeller Film.
Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 700 osób obsługujących ponad 200 klientów.