Do grona klientów grupy dentsu dołącza EGIS, firma farmaceutyczna obecna na polskim rynku od ponad 25 lat. Agencje iProspect oraz dentsu X zajmą się obsługą dwóch marek z portfolio firmy: Biovital oraz DIP.
Rok 2020 przyspieszył trendy, które w biznesie OTC obserwowaliśmy już od kilku lat: rosnącą rolę e-commerce i poszukiwanie przez marki nowych sposobów dotarcia do konsumentów, wyjście poza model oparty na telewizji. Szukaliśmy partnera, który wspólnie z nami zbuduje strategie i narzędzia obecności naszych marek OTC w sieci. Nasze działania będą uzupełnieniem inwestycji w tradycyjne media i skupią się na analizie i budowaniu ścieżek zakupowych.
- mówi Damian Kurzaj, Marketing Manager OTC w EGIS Polska.
Mając na uwadze zmieniające się zachowania zakupowe konsumentów oraz wzrost transakcji dokonywanych online wiemy, że w dzisiejszych czasach obecność marek w digitalu jest konieczna. Dlatego skupimy się na prowadzeniu działań, które w oparciu o narzędzia analityczne przełożą się także na wzrost sprzedaży w ecommerce.
- mówi Katarzyna Goś, Communications Manager, dentsu X (dentsu Polska).