Jej głównym elementem jest seria trzech filmów, w których o kultowym czeskim piwie, dystrybuowanym w Polsce przez Kompanię Piwowarską, opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsnera Urquella. Filmy podkreślają kluczowe atrybuty marki: autentyczność, rzemiosło, pasję, szacunek do tradycji oraz bezkompromisowość.
Kampania będzie komunikowana za pomocą mediów społecznościowych. Filmy będą publikowane na profilu marki na Facebooku oraz na stronie www.pilsner.pl. Kampanię będą również wspierać działania digital prowadzone na portalach horyzontalnych oraz w serwisach VOD (m.in. Gazeta.pl, WP.pl, Onet.pl)
W ramach kampanii powstała również specjalna sekcja w serwisie Gazeta.pl dostępna pod adresem: http://wzorsmaku.gazeta.pl. Działania online wspiera kampania prasowa w Logo i Dużym Formacie.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. Spoty wyprodukował Dynamo Film. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
W ramach kampanii powstała również specjalna sekcja w serwisie Gazeta.pl dostępna pod adresem: http://wzorsmaku.gazeta.pl. Działania online wspiera kampania prasowa w Logo i Dużym Formacie.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. Spoty wyprodukował Dynamo Film. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Zenith.