Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar dołączyła Vectra.
W ramach nawiązanej współpracy Isobar będzie odpowiadał za przygotowanie nowej wersji serwisu telekomunikacyjnego operatora kablowego. Do zadań agencji należy przygotowanie koncepcji graficznej, architektury informacji oraz technologiczne wdrożenie responsywnej strony przeznaczonej dla konsumentów, a także jej hosting i utrzymanie.
Projektowa współpraca została nawiązana na podstawie rozstrzygniętego w listopadzie 2016 r. przetargu.
Vectra to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obsługuje ponad 963 tys. klientów w 389 miastach na terenie całego kraju. Podstawowa oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu stacjonarnego i mobilnego oraz usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej pod względem liczby i różnorodności programów – łącznie 239, w tym 103 w wersji HD. Posiada 700 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 563 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 13 tys. mobilnego oraz ponad 200 tys. abonentów telefonii stacjonarnej.
Projektowa współpraca została nawiązana na podstawie rozstrzygniętego w listopadzie 2016 r. przetargu.
Vectra to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obsługuje ponad 963 tys. klientów w 389 miastach na terenie całego kraju. Podstawowa oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu stacjonarnego i mobilnego oraz usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej pod względem liczby i różnorodności programów – łącznie 239, w tym 103 w wersji HD. Posiada 700 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 563 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 13 tys. mobilnego oraz ponad 200 tys. abonentów telefonii stacjonarnej.