16-osobowy Komitet Effie Awards rozpoczął prace nad 22. edycją konkursu poświęconego efektywności marketingowej.
Komitet Organizacyjny Effie od lat współtworzą dyrektorzy zarządzający, stratedzy agencji członkowskich Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku, znaleźli się w nim przedstawiciele:
- GroupM – Izabela Albrychiewicz, CEO
- VMLY&R Poland – Michał Banaszewski, Chief Business Officer, Partner - One Eleven – Tomek Bartnik, Partner i Współwłaściciel/Strateg
- Gameset – Piotr Bombol, Chief Strategy Officer
- DDB – Jakub Eichelberger, Członek Zarządu, Deputy Managing Director
Wavemaker
– Paweł Gala, CEO Publicis Groupe – Marek Gargała, Board Member - Synergion – Michał Kociankowski, Dyrektor zarządzający
- Starcom – Magda Kolenkiewicz, General Manager
- Mediabrands – Justyna Mazur, Chief Client Relations Officer
- BBDO – Radek Miklaszewski, Business Development Director
- Isobar – Krzysztof Mocek, CEO
- PZL – Michał Nadgrodkiewicz, Dyrektor zarządzający
- 2012 Agency – Barbara Niedziela, Strategy Director
- Value Media – Rafał Wachnik, Chief Strategy Officer
- Havas Media Group – Małgorzata Węgierek, CEO
- Gameset – Piotr Bombol, Chief Strategy Officer
- DDB – Jakub Eichelberger, Członek Zarządu, Deputy Managing Director
Wavemaker
– Paweł Gala, CEO Publicis Groupe – Marek Gargała, Board Member - Synergion – Michał Kociankowski, Dyrektor zarządzający
- Starcom – Magda Kolenkiewicz, General Manager
- Mediabrands – Justyna Mazur, Chief Client Relations Officer
- BBDO – Radek Miklaszewski, Business Development Director
- Isobar – Krzysztof Mocek, CEO
- PZL – Michał Nadgrodkiewicz, Dyrektor zarządzający
- 2012 Agency – Barbara Niedziela, Strategy Director
- Value Media – Rafał Wachnik, Chief Strategy Officer
- Havas Media Group – Małgorzata Węgierek, CEO
Więcej o Komitecie Organizacyjnym na: https://awards.effie.pl/komitet/
Zadaniem Komitetu będzie odzwierciedlenie zmian i trendów rynkowych w kolejnej edycji projektu.
- Wszyscy jesteśmy zgodni, co do potrzeby przeformatowania niektórych kategorii konkursowych oraz utworzenia nowych. Ostatni rok zmienił niemal wszystko, jeśli chodzi o komunikację marek, począwszy od wartości w przekazach, po kanały komunikacji. Przesunięcie osi działań marketingowych w kierunku e-commerce, skupienie celu marek na pogłębianiu relacji społeczno-biznesowych czy w końcu rozwój komunikacji z pokoleniem Z, to tendencje, które znacząco wpłynęły na strategie komunikacji w firmach
w 2020 roku. Chcemy znaleźć odpowiednie miejsce dla takich kampanii w edycji Effie Awards 2021. - podkreśliła Izabela Albrychiewicz CEO GroupM.
Jednym z kluczowych zadań komitetu będzie także powołanie jury Effie 2021, które w tym roku będzie oceniało projekty, kampanie i rozwiązania biznesowe zrealizowane w Polsce w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2021 r. Start 22. Edycji Effie Awards planowany jest na początek maja br.
Przesyłanie zgłoszeń będzie możliwe
w czterech wyznaczonych terminach:
I termin: 04.05 – 24.05 (do godz.17:00 włącznie)
II termin: 24.05 (od godz.17:01) – 14.06 (do godz.17:00 włącznie)
III termin: 14.06 (od godz.17:01) – 05.07 (do godz.17:00 włącznie)
IV termin: 05.07 (od godz. 17:01) – 19.07 (do godz. 17:00 włącznie)
Więcej szczegółów wkrótce na https://awards.effie.pl/
Zadaniem Komitetu będzie odzwierciedlenie zmian i trendów rynkowych w kolejnej edycji projektu.
- Wszyscy jesteśmy zgodni, co do potrzeby przeformatowania niektórych kategorii konkursowych oraz utworzenia nowych. Ostatni rok zmienił niemal wszystko, jeśli chodzi o komunikację marek, począwszy od wartości w przekazach, po kanały komunikacji. Przesunięcie osi działań marketingowych w kierunku e-commerce, skupienie celu marek na pogłębianiu relacji społeczno-biznesowych czy w końcu rozwój komunikacji z pokoleniem Z, to tendencje, które znacząco wpłynęły na strategie komunikacji w firmach
w 2020 roku. Chcemy znaleźć odpowiednie miejsce dla takich kampanii w edycji Effie Awards 2021. - podkreśliła Izabela Albrychiewicz CEO GroupM.
Jednym z kluczowych zadań komitetu będzie także powołanie jury Effie 2021, które w tym roku będzie oceniało projekty, kampanie i rozwiązania biznesowe zrealizowane w Polsce w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2021 r. Start 22. Edycji Effie Awards planowany jest na początek maja br.
Przesyłanie zgłoszeń będzie możliwe
w czterech wyznaczonych terminach:
I termin: 04.05 – 24.05 (do godz.17:00 włącznie)
II termin: 24.05 (od godz.17:01) – 14.06 (do godz.17:00 włącznie)
III termin: 14.06 (od godz.17:01) – 05.07 (do godz.17:00 włącznie)
IV termin: 05.07 (od godz. 17:01) – 19.07 (do godz. 17:00 włącznie)
Więcej szczegółów wkrótce na https://awards.effie.pl/