Wszystkie zajęcia realizowaliśmy zdalnie, co wymagało nowego podejścia do organizacji, a także przekazu treści, doskonałych umiejętności komunikacyjnych i odwagi ze strony wolontariuszy. Zajęcia prowadzone przez pracowników dentsu Polska zyskały ogromne uznanie wśród uczniów i nauczycieli, ze względu na atrakcyjne treści oraz angażującą formę. Dziękujemy wszystkim zaangażowanym.
Joanna Andrzejewska, Wiceprezes Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości
Dla mnie to było pierwsze doświadczenie w ramach wolontariatu i na pewno nie ostatnie. W przypadku The Code zależało mi na przekazaniu dobrej energii, która wiąże się z tym, że reklama może być ciekawa, media są świetnym narzędziem realizującym cele biznesowe, a codzienna praca w agencji jest ekscytująca. Za nami edycja prowadzona zdalnie, w której według mnie największym wyzwaniem było zaangażowanie uczniów we wspólną pracę. Myślę, że to się udało dzięki luźnej atmosferze oraz wsłuchaniu się w potrzeby uczestników. Ogromnie się cieszę, że mogłam wziąć udział w tym programie i podzielić się swoim doświadczeniem zawodowym, a także podejściem do pracy.
Patrycja Kościołowska, Digital Strategy Manager, iProspect (dentsu Polska)
Program dał mi możliwość wymiany pewnych doświadczeń i energii. Z jednej strony, to ja występowałam w roli trenera i przekazywałam swoje umiejętności uczniom oraz zapraszałam ich do działania. Z drugiej – mogłam poznać przez to ich punkt widzenia, poszerzyć swój własny ogląd i zwyczajnie zobaczyć, jak wygląda świat po drugiej stronie – świat nie twórców treści kreatywnych, ale ich odbiorców. Bardzo dobrze działało mi się w tej roli, a ta podróż w stronę poszerzenia horyzontów dała mi bardzo dużo radości. Stres pojawił się jak zawsze, zdalna formuła również dołożyła trochę wyzwań, ale czuję, że warto było się z nimi zmierzyć.
Sylwia Dec, Senior Content Creative, Isobar (dentsu Polska)
Kolejna odsłona programu The Code planowana jest w dentsu na jesień br. Ze względu na dynamicznie zmieniającą się sytuację musimy być gotowi na różne opcje, ale w planach mamy przeprowadzenie „RISE-UP CHALLENGE”, który w formule online sprawdził się już w kilku krajach, m.in. Bułgarii czy Wielkiej Brytanii. Nagrodą dla zwycięskiego zespołu będzie wykorzystanie pomysłów młodzieży w realnej kampanii jednego z klientów dentsu. Mam nadzieję, że również w tym roku nowoczesna forma oraz dostosowana do młodzieży treść i dynamika zajęć sprawią olbrzymią satysfakcję zarówno uczniom, wolontariuszom, jak i organizatorom.
Jadwiga Jadziewicz, CSR manager dentsu Polska