W styczniu br. wystartowała kampania wizerunkowa marki Ferrero wspierana przez Vizeum, Isobar (dentsu Polska) oraz Hand Made. Tic Tac w swojej kampanii postawił między innymi na niestandardową komunikację za pośrednictwem OOH, dodatkowo wspieraną w social mediach przez Influencerów.
Jak wspomniała Magdalena Łącka, Country Category Marketing Manager Pills w Ferrero - przekaz jest kontynuacją nowej komunikacji marki jaką prowadzi ona z konsumentami od września minionego roku. Marka promuje delikatność wskazując jak niewiele potrzeba, aby umilić dzień sobie i innym.
Przy okazji w swojej komunikacji wykorzystuje hasztag #odswiezdziendelikatnoscia oraz #delikatnoscwmalychrzeczach.
Jednym z głównych kanałów przekazu poza kampanią telewizyjną są niestandardowe nośniki OOH. Za zakup nośników typu Citylight oraz billboardów w różnych wariantach odpowiada Vizeum, a za kreację - Agencja Hand Made.
Wspomniane nośniki poza swoja standardową rolą (promowaniem marki) pełnią także delikatnie użyteczną rolę w mieście. Mogą być min. lustrem, zegarem, ładowarką czy schronieniem przed deszczem.
Miejskie hasła niosą za sobą przekaz:
- "Doładuj się delikatnością" – komunikowane za pośrednictwem nośnika citylight z możliwością doładowania telefonu;
- "Czas na uśmiech!" – przedstawia citylight z zegarem przypominającym nam, aby zatrzymać się na chwilę i uśmiechnąć oraz która jest obecnie godzina;
- "Pięknie wyglądasz" – widocznie na nośniku citylight z lustrem, w którym można się przejrzeć;
- "Wskakuj, kiedy pada" – w formie billboardu z zadaszeniem chroniącym przed deszczem czy śniegiem.
Dodatkowo Agencja Isobar (dentsu Polska) przeprowadziła działania z 17 micro, medium i mikro Influencerami wokół kampanii, w ramach których robią oni zdjęcia na tle miejskich nośników niosąc ich przekaz swoimi zasięgami.
Kampania potrwa do końca lutego br.
#delikatnoscwmałychrzeczach #odswiezdziendelikatnoscia