Agencja Red8 Advertising przygotowała kampanię wizerunkową pod hasłem #WielkieChwile dla Totalizatora Sportowego, w związku z obchodami jubileuszu 65-lecia przez spółkę.
W przygotowanych spotach Totalizator Sportowy został przedstawiony przez pryzmat polskich sportowców, dyscyplin i wielkich sportowych chwil, które firma wspiera od 1956 roku. Celem kampanii jest pokazanie Totalizatora Sportowego, jako firmy, która od 65 lat wspiera polski sport i jest też największym mecenasem kultury w Polsce. Twarzą kampanii i jednocześnie Ambasadorem Jubileuszu został jeden z najlepszych i najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy w historii świata – Robert Lewandowski. – Życie jest pełne wielkich chwil, mogą się rodzić z czegoś małego, być jednym gestem, porywać miliony, są ciszą, skupieniem i łzami szczęścia. Są czymś na co Totalizator Sportowy z dumą ma wpływ. Już od 65 lat przeżywamy je z Totalizatorem Sportowym, największym mecenasem sportu i kultury w Polsce - usłyszymy w spotach telewizyjnych i radiowych.
Totalizator Sportowy wspiera polski sport na wielu płaszczyznach. Głównym źródłem wsparcia jest funkcjonujący w Polsce system dopłat, dzięki któremu część kwoty przeznaczanej przez graczy na gry i loterie LOTTO trafia na fundusze celowe, w tym Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej oraz Fundusz Promocji Kultury. Dzięki tym dopłatom możliwa jest rozbudowa infrastruktury sportowej, a także wsparcie wielu cennych inicjatyw kulturalnych. Od 1994 roku Totalizator Sportowy przekazał na te dwie dziedziny społeczne ponad 13 mld zł.
W ramach kampanii zostały przygotowane spoty 30- i 15-sekundowe, billboardy sponsorskie, spot radiowy, a także key visuale prasowe i OOH. Spoty emitowane będą w głównych kanałach telewizyjnych, jak również w sieciach tematycznych i kanałach VOD. Kampania wsparta będzie także komunikacją w Social Mediach i materiałami POS.
Za kreację reklamy odpowiada agencja RED8 Advertising, za jej produkcję Stor9, a za postprodukcję PropellerFilm. Reżyserem reklamy jest Dominika Podczaska, autorem zdjęć Filip Zwierzchowski. Za budżet mediowy kampanii odpowiada Starcom.