Mimo utrudnień związanych z pandemią, grupa dentsu zgromadziła w tym roku rekordowo dużo, bo blisko 40 nagród i wyróżnień.
2020 rok, mimo iż zdominowany przez pandemię, okazał się bardzo korzystny dla grupy dentsu pod względem przyznanych nagród, tytułów branżowych oraz wyróżnień.
Wśród najważniejszych statuetek przyznanych spółkom z grupy dentsu znalazło się m.in. 10 statuetek Effie, którymi nagrodzono projekty realizowane przez Carat, Vizeum, Isobar oraz Red8. Dodatkowo, agencja Isobar (dentsu) zajęła drugie miejsce wśród najbardziej efektywnych agencji reklamowych, zdobywając za swoje zwycięskie projekty aż 23 punkty.
Grupa została także wyróżniona w konkursie KTR - wśród nominowanych projektów dentsu znalazło się 9 akcji realizowanych przez spółki dentsu (Isobar, dentsu X) dla marek Mastercard, ŠKODA oraz Johnson&Johnson. Finalnie nagrodzono 5 z nich, realizowanych przez Isobar.
Sukcesem dla grupy zakończyła się również gala Golden Arrow, podczas której projekty realizowane przez spółki dentsu - Isobar Polska, dentsu X, Carat, Red8 Advertising otrzymały kilka tygodni wcześniej aż 7 nominacji w tym konkursie. Finalnie nagrodzono jeden projekt, a sześć wyróżniono.
W konkursie Innovation, organizowanym przez SKM SAR, grupa została nagrodzona aż pięcioma statuetkami. Wszystkie powędrowały do agencji Isobar. Agencja została nagrodzona aż dwiema spośród ośmiu złotych statuetek wręczonych tego wieczoru. Dwukrotnym złotem nagrodzono ją za projekt Podróż bez barier, w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla POLREGIO. Jedno srebro przypadło Isobarowi za projekt realizowany dla ŠKODA Polska, a dwie brązowe statuetki - za działania dla ŠKODA Polska i McDonald's. Z sumą 15 punktów Isobar Polska zajął także zaszczytne pierwsze miejsce w rankingu agencji SKM SAR, ogłoszonym podczas gali Innovation (ex aequo z agencjami BBDO i VMLY&R Poland).
W konkursie MIXX Awards 2020 grupie dentsu przyznano 4 wyróżnienia - powędrowały one do spółek Isobar i Carat za projekty realizowane dla Philips, Mastercard oraz McDonald’s. Projekt realizowany dla ŠKODA Polska spotkał się także z wyróżnieniem jurorów konkursu Kreatura.
Dodatkowymi wyróżnieniami dla grupy dentsu były także wysokie noty w rankingach i zestawieniach branżowych. Agencję dentsu X już na początku roku okrzyknięto “Debiutem roku” w rankingu Panorama Reklamy Press. Wyróżnienie dla domu produkcyjnego Propeller przyznano zaś w “Raporcie domów produkcyjnych i post-produkcyjnych" MMP. Grupa dentsu została mianowana liderem The Forrester Wave™: Adobe Implementation Services w drugim kwartale 2020. Carat zdominował zaś Global Media Agency Wave ze względu na "projektowanie doświadczeń medialnych opartych na ludziach".
W nagrody dla dentsu obfitowała również styczniowa gala Złotych Spinaczy. Projekt KiedyDoSklepu.pl realizowany w czasie pandemii dla Mastercard przez Isobar wspólnie z Solski Communications otrzymał 3 nagrody w kategoriach: PR Produktu (Brąz), COVID-19 PR Response (Brąz), Finanse (Srebro).
W tym roku nie brakowało także wewnętrznych wyróżnień i sukcesów grupy dentsu. Jednym z nich jest projekt WeDo zrealizowany przez Isobar Polska dla eko-marki COTY otrzymał srebro w tegorocznej odsłonie międzynarodowego konkursu Dentsu Innovation Awards 2020. To pierwsze takie wyróżnienie dla Polski w ramach dentsu o charakterze globalnym. Nagroda przypadła spółce w kategorii „Social Impact”, w której wyróżniane są projekty zmieniające sposób myślenia, odczuwania i oddziaływania na klientów, oraz środowisko, a także dostarczające rozwiązania odpowiadające na największe społeczne potrzeby. Isobar stworzył dla klienta pierwszą na świecie ekologiczną stronę internetową, która potrzebuje minimalnej ilości energii elektrycznej i wytwarza znikomy ślad węglowy. Strona ładuje się 10 razy szybciej, niż strony oparte na tradycyjnej technologii i jest tańsza w utrzymaniu.