W tym roku grupa dentsu przeznacza część budżetu PR na działania dobroczynne - wsparcie psychiatrii dziecięcej. Firma zachęca swoich klientów, partnerów i konkurentów do wzięcia udziału w specjalnym wyzwaniu muzycznym.
Psychiatria dziecięca w Polsce wymaga wsparcia od dawna. Dodatkowo, sytuacja chorych uległa pogorszeniu na skutek pandemii i utraty części budżetów oraz oddziałów i przeznaczenia ich na rzecz pacjentów z COVID-19. Grupa dentsu zdecydowała się wesprzeć ten cel, przeznaczając część środków z budżetu działań PR na stowarzyszenia zajmujące się opieką nad małymi pacjentami oddziałów psychiatrycznych.
Specjalne wyzwanie bożonarodzeniowe, czyli #współnuta, zorganizowana przez dentsu, polega na nagrywaniu świątecznych piosenek. Akcję zainicjował zarząd grupy dentsu. Pierwsza piosenka z cyklu #współnuta została opublikowana wraz z zaproszeniem do wzięcia udziału w challenge'u oraz z hashtagami: #współnuta #psychiatriadziecięca. Tę #współnutę firma skierowała z prośbą o reakcję m.in. do firm McDonald's, ŠKODA Polska, Havas Media Group czy Cyfrowego Polsatu.
Grupa dentsu zaprasza wszystkich zainteresowanych do udziału w Świątecznej #współnucie - opowieści o niesieniu dobra i pomocy tym, którzy w tym odmiennym od poprzednich lat roku potrzebują szczególnej uwagi i troski.
Pieniądze można przekazywać na jeden z dwóch ośrodków lub na każdy z nich (dowolność wedle uznania):
- Stowarzyszenie na Rzecz Wspierania Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Vis-a-Vis, numer konta: 13 1750 0012 0000 0000 3846 9681, tytuł wpłaty “współnuta”
- Oddział Psychiatryczny dla Dzieci w Józefowie, numer konta: 90 1540 1157 2115 2943 4535 0001 (konto należy do Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu, dlatego konieczny jest tytuł wpłaty “Oddział Psychiatryczny dla Dzieci Józefów darowizna - współnuta)
Challenge #współnuta potrwa do 6 stycznia 2021 roku. Szczegóły akcji: https://bit.ly/3mjvShm