Spośród 9 projektów grupy dentsu nominowanych do KTR, aż 5 uzyskało nagrody w konkursie.
23 listopada br. odbyła się gala KTR (Klub Twórców Reklamy), podczas której ogłoszono najbardziej kreatywne projekty realizowane pomiędzy 08.04.2019 r. a 18.09.2020 r.
Wśród nominowanych projektów dentsu znalazło się 9 akcji realizowanych przez spółki dentsu (Isobar, dentsu X) dla marek Mastercard, ŠKODA oraz Johnson&Johnson.
Finalnie nagrodzono 5 z nich. Nagrody uzyskały następujące kampanie:
- Srebro: kategoria Photography, kampania: Tomek Albin "Nowe perspektywy" dla ŠKODA Polska;
- Brąz: kategoria: Branded Content & Entertainment, projekt: Rzeczy, które widzę dla Johnson & Johnson;
- Brąz, kategoria: Direct and Targeting, kampania: KiedyDoSklepu x Waze dla Mastercard;
- Brąz, kategoria: Use of data, działania: Platforma KiedyDoSklepu z Mastercard;
- Brąz, kategoria: Branded Tech, projekt: Colors of ŠKODA ze ŠKODA Polska;
Pełna lista nagrodzonych: https://ktr.org.pl/nagrody-ktr-2/