Dom mediowy Carat został wybrany w przetargu na przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową w offline i online dla producenta leków generycznych KRKA Polska. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2015 roku.
KRKA-POLSKA jest częścią międzynarodowej korporacji, powstałej w Słowenii w 1954 r., a od niemal 40 lat obecnej na polskim rynku. Produkty Krka obecne są w 70 krajach na całym świecie.
Podstawowym kierunkiem działalności Krka jest produkcja i sprzedaż leków na receptę, produktów dostępnych bez recepty oraz produktów weterynaryjnych. Krka Polska koncentruje się na rozwoju własnych, wysokiej jakości leków generycznych, które są sprzedawane pod markami własnymi Krka.
Krzysztof Mocek, Managing Director Carat Polska komentuje - Zaufanie, jakim nas obdarzono to dowód na to, że śmiałe, nie banalne strategie, innowacyjne narzędzia, świeże podejście do mediów oraz inwestycja w najlepszych ludzi, przynoszą efekty. To dla nas ogromna satysfakcja wygrać z tak silnymi konkurentami, jacy brali udział w tym przetargu.
Dom mediowy Carat Polska będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii oraz obsługę mediową dla Krka Polska w mediach tradycyjnych oraz online. Za obsługę, doradztwo strategiczne, planowanie mediów i realizację wszystkich kampanii mediowych odpowiada zespół Tomasza Bartnika, Group Account Director. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2015 roku.
Treść newsa
-Koniec-
O Carat Polska:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com
O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com