Podczas gali Effie Awards 2020 grupa dentsu została nagrodzona 10 nagrodami.
Łącznie nagrodzono aż 10 kampanii realizowanych przez grupę Dentsu.
Dodatkowo, agencja Isobar (dentsu) zajęła drugie miejsce wśród najbardziej efektywnych agencji reklamowych, zdobywając za swoje zwycięskie projekty aż 23 punkty.
Srebrne statuetki powędrowały do:
- Mam plan; Klient: Provident; Lider: Isobar (dentsu); Współzgłaszający: OMD
- Prosty, szybki sposób na wyśmienitą kawę; Klient: Philips Polska; Lider: Carat (dentsu)
Brązowe statuetki przyznano projektom:
- Nowy SUV, nowe perspektywy; Klient: Škoda; Lider: Isobar (dentsu); Współzgłaszający: CPC Brand Consultants, PHD Media Direction
- Dziecinnie proste - Semilac; Klient: Nesperta; Lider: Spark Foundry Współzgłaszający: Performics, Red8 Advertising (dentsu)
- OkazYEAH! po Twojemu; Klient: McDonald's; Lider: Isobar (dentsu); Współzgłaszający: OMD
- Bez deski. Bez zagnieceń. Bez ograniczeń; Klient: Philips Polska; Lider: Carat (dentsu)
- Nowa definicja luksusu; Klient: Škoda Lider: Isobar (dentsu); Współzgłaszający: CPC Brand Consultants, PHD Media Direction
- Jak sprzedać auto za 100 000 zł w internecie; Lider: ŠKODA Współzgłaszający: PHD Media Direction, Isobar (dentsu), CPC Brand Consultants
- Mastercard® Bezcenne® Chwile; Lider: Mastercard; Współzgłaszający: Isobar (dentsu), McCANN Worldgroup w Polsce, Human2Human, Carat (dentsu)
- Ci od jabłek; Klient: Bracia Sadownicy; Lider: CAPE MORRIS; Współzgłaszający: Vizeum (dentsu)