Sieć Isobar znalazła się pośród 10 najbardziej innowacyjnych agencji na świecie wyróżnionych przez Forrester Research w badaniu "The Forrester Wave™: Innovation Agencies, Q4 2014. An Evaluation Of 10 Agencies Driving Innovation".
Isobar został doceniony za wysoką jakość kreacji, doświadczenie w rozwijaniu produktów i usług oraz dostarczanie klientom realnych i mierzalnych efektów biznesowych.
Raport powstał w oparciu o 27 unikalnych kryteriów uwzględniających możliwość wsparcia klientów korporacyjnych, innowacyjność proponowanych przez agencje rozwiązań oraz opinie wybranych klientów.
Metodologia badania oparta jest na trzech rodzajach danych: ankietach wypełnianych przez agencje, pogłębionych wywiadach przeprowadzanych z przedstawicielami badaniach agencji oraz internetowych i telefonicznych ankietach przeprowadzanych wśród marketerów.
Isobar to globalna sieć agencji, która w 63 biurach na całym świecie zatrudnia ponad 3 500 ekspertów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji marketingowej.
Isobar Poland jest nagradzany na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy. Projekty agencji zdobyły w tym roku m.in. nagrody Golden Drum oraz Epica Awards. Dodatkowo w tegorocznym raporcie magazynu Press agencja zdobyła prestiżowy tytuł „Sukces Roku”.
- koniec –
O Isobar w Polsce: Isobar Poland, wcześniej znana jako Hypermedia Isobar, powstała w 1996 roku i jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji komunikacji reklamowej w Polsce. Od 2005 roku jest częścią Isobar - globalnej sieci agencji digital, zatrudniającej ponad 3500 osób, w 63 biurach, na 37 rynkach - należącej do grupy Dentsu Aegis Network. Agencja Isobar Poland specjalizuje się w usługach w obszarze: kreacji, strategii, technologii i zakupu mediów online. Klientami Isobar Poland są między innymi: Procter&Gamble, Adidas, Ferrero, Opel, Mattel, MasterCard i Bank Millenium, Nokia, Unilever, Jeronimo Martins, Arla Foods i Pernod Ricard. Więcej informacji na: www.isobar.pl oraz Facebook @IsobarPoland