Radio Zet ruszyło z kolejną, czwartą już odsłoną swojej antenowej kampanii „Zmień swój dzień w Dzień Dobry Bardzo”, w ramach której spełni marzenia słuchaczy.
Słuchacze Radio ZET mogą opisywać swoje marzenia i podsyłać je redakcji za pośrednictwem strony internetowej, a od 16 listopada aż do Świąt Bożego Narodzenia – stacja realizować będzie codziennie trzy z nich. Kampania obejmie stacje telewizyjne ogólnopolskie oraz tematyczne, a także sieci kin i internet.
Za komunikację odpowiadają domy mediowe dentsu Polska. Materiały kreatywne emitowane w TV, kinie i digitalu przygotowane zostały przez Isobar (dentsu Polska), natomiast prowadzenie kampanii w digital (m.in. social media) leży po stronie iProspect (dentsu Polska).
Akcja konkursowa i kampania reklamowa potrwają do 24 grudnia br.
Słuchacze Radio ZET mogą opisywać swoje marzenia i podsyłać je redakcji za pośrednictwem strony internetowej, a od 16 listopada aż do Świąt Bożego Narodzenia – stacja realizować będzie codziennie trzy z nich. Kampania obejmie stacje telewizyjne ogólnopolskie oraz tematyczne, a także sieci kin i internet.
Za komunikację odpowiadają domy mediowe dentsu Polska. Materiały kreatywne emitowane w TV, kinie i digitalu przygotowane zostały przez Isobar (dentsu Polska), natomiast prowadzenie kampanii w digital (m.in. social media) leży po stronie iProspect (dentsu Polska).
Akcja konkursowa i kampania reklamowa potrwają do 24 grudnia br.