Podczas części konferencyjnej Isobar Poland oraz Lubię to - linked by Isobar wraz z Carat Polska i Posterscope Poland prezentowały case study projektów zrealizowanych dla Play, Total, ING Bank Śląski, Media Markt Polska oraz adidas i Sizeer.
Na wieczornej gali Isobar Polska odebrał srebro w kategorii "Online marketing with infuencers" za projekt #PlayTidal. W tej samej kategorii brązową statuetkę odebrały Carat, Lubię to - linked by Isobar oraz Posterscope.
Jury doceniło projekt "Tubular UnCover" realizowany dla adidas i Sizzer. W kategorii B2B, za projekt "Team Total", brązową statuetkę odebrały wspólnie Vizeum i Isobar. Jury kategorii branded content srebrem nagrodziło kampanię "MM DOS", którą Lubię to zrealizowało dla Media Markt. Ta sama agencja zdobyła srebrną statuetkę w kategorii product launch za projekt "Moje ING".
Zapraszamy do zapoznania się z wybranymi case study:
Jury doceniło projekt "Tubular UnCover" realizowany dla adidas i Sizzer. W kategorii B2B, za projekt "Team Total", brązową statuetkę odebrały wspólnie Vizeum i Isobar. Jury kategorii branded content srebrem nagrodziło kampanię "MM DOS", którą Lubię to zrealizowało dla Media Markt. Ta sama agencja zdobyła srebrną statuetkę w kategorii product launch za projekt "Moje ING".
Zapraszamy do zapoznania się z wybranymi case study: