Od 29 listopada, na terenie Cinema City Mokotów, dostępna jest interaktywna witryna ze starannie wyselekcjonowaną ofertą Showroom.pl, skupiająca niezależne polskie marki odzieżowe i projektantów mody. Witryna to element kampanii komunikacyjnej promującej usługę MasterPas...
W wydzielonej strefie w Cinema City Mokotów, MasterCard we współpracy z Showroom.pl uruchomił bezobsługowy sklep z odzieżą polskich topowych niezależnych projektantów. Szybkie i bezpieczne dokonywanie transakcji zapewni usługa MasterPass, która będzie jedyną akceptowalną metodą płatności, jednocześnie dającą miłośnikom designerskiej mody atrakcyjne zniżki. Specjalny sklep będzie otwarty przez dwa tygodnie, w godzinach otwarcia Galerii Mokotów, a finał akcji będzie miał miejsce podczas targów HUSH Warsaw na Stadionie Narodowym w Warszawie, w dniach 13 – 14 grudnia.
Interaktywna witryna sklepowa zaprojektowana i stworzona przez agencję Isobar Poland jest częścią wielokanałowej kampanii mediowej popularyzującej usługę MasterPass w Polsce. Działania mediowe prowadzone są w oparciu o zróżnicowane kanały komunikacji, jak internet, reklamy w aplikacjach mobilnych i Mobile Google Display Network, prasę oraz niestandardowe działania OOH. Reklama w internecie wykorzystuje różne formaty (double billboard, tripple billboard, wideboard, halfpage) w serwisach lifestyle oraz tematycznych. Całostronicowe wizerunkowe formaty reklamowe pojawią się w branżowych i lifestylowych tytułach prasowych (m.in. Newsweek, Forbes, Żagle, Avanti, MMP, Elle). Działania OOH poza interaktywną witryną sklepową obejmują 650 nośników CLP na terenie całego kraju, branding bramek w Warszawskim metrze. Dodatkowo od połowy listopada w 7 największych miastach w Polsce w wiatach przystankowych dostępny jest darmowy internet. W sieci cityINFO w Warszawskiej komunikacji miejskiej, w promieniu 200 m od przystanku, pojawią się informacje o zbliżaniu się do strefy darmowego WiFi. Oczekujący na komunikację miejską po zalogowaniu się do sieci informowani są o nowym bezpiecznym systemie płatności internetowych MasterPass.
Za kampanię komunikacyjną i mediową odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network: agencja Isobar Poland, dom mediowy Carat oraz agencja Posterscope Poland.
- koniec –
* W Polsce MasterPass jest dostępny bez ograniczeń, a obecnie już ponad 30.000 zarejestrowanych użytkowników może opłacać za pomocą tego narzędzia zakupy w sklepach internetowych i aplikacjach zakupowych. MasterPass zapewnia wygodne płatności w ponad 60 tys. sklepów na całym świecie, a z MasterPass korzystają również konsumenci w Australii, Chinach, Czechach, Kanadzie, Nowej Zelandii, RPA, Rumunii, Singapurze, na Tajwanie, w USA i Wielkiej Brytanii.
O MasterCard Worldwide:
MasterCard (NYSE:MA), www.mastercard.com, jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłącz się do dyskusji na Cashless Pioneers Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn od Engagement Bureau.
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Ferrero, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Disney, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com
O Isobar w Polsce:
Isobar Poland, wcześniej znana jako Hypermedia Isobar, powstała w 1996 roku i jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji komunikacji reklamowej w Polsce. Od 2005 roku jest częścią Isobar - globalnej sieci agencji digital, zatrudniającej ponad 3500 osób, w 63 biurach, na 37 rynkach - należącej do grupy Dentsu Aegis Network. Agencja Isobar Poland specjalizuje się w usługach w obszarze: kreacji, strategii, technologii i zakupu mediów online. Klientami Isobar Poland są między innymi: Procter&Gamble, Adidas, Ferrero, Opel, Mattel, MasterCard i Bank Millenium, Nokia, Unilever, Jeronimo Martins, i Pernod Ricard. Więcej informacji na: www.isobar.pl oraz Facebook @IsobarPoland
O Posterscope:
Posterscope jest wiodącą na świecie agencją komunikacji OOH zatrudniającą 650 osób w 20 krajach Europy, Ameryki Północnej, Wschodniej Azji i Oceanii oraz Afryki Południowej z rocznym obrotem przekraczającym 2 miliardy dolarów amerykańskich. Od 1993 roku obecna na rodzimym rynku, od 2001 w grupie Aegis Media, Posterscope Polska zatrudnia zespół specjalistów oferujących najwyższej jakości rozwiązania we wszystkich kanałach komunikacji OOH: nośniki systemowe, wielki format, digital, ambient etc. Spółka posiada narzędzia PRISM, dedykowane komunikacji Out-of-Home, gwarantujące Klientom precyzyjne dotarcie z przekazem do zdefiniowanych grup celowych. Klientami Posterscope Polska są m.in. General Motors, Nokia, Adidas, Total, DHL, Ferrero, Panasonic, Disney, Arla Foods, Indesit.
O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com