Rynek OOH stoi u progu zmian w zakresie sposobów jej planowania, zakupu oraz interakcji z ludźmi. Połączenie wszystkich tych składników w jedną całość wprowadza OOH w nieznaną i w znacznym stopniu niezbadaną rzeczywistość – to zaś oznacza, że wiele istniejących dotąd reguł, zaleceń i odniesień zostanie poddanych weryfikacji. Według globalnego raportu Posterscope ewolucja ta dokona się w trzech aspektach...
Digital first
Wszystkie trendy w marketingu prowadzą do cyfryzacji. Jest przedmiotem wielu rozmów dotyczących OOH. W planowaniu mediów musimy jednak przyjąć cyfrowy punkt wyjścia – rola dynamicznej reklamy zewnętrznej oznacza, że jesteśmy w stanie powielać nową strategię ery cyfrowej; to zaś daje nam elastyczność w podejściu do mediów oraz copywritingu – by zapewniać właściwą komunikację z odbiorcami, w odpowiednim czasie i miejscu.
Embracing technology
Pojawiła się – i nadal pojawia – obfitość nowych technologii, które zmieniają sposób, w jaki możemy wykorzystywać reklamę zewnętrzną do komunikowania się z ludźmi w przestrzeni fizycznej. Lokalne sieci Wi-Fi, beacony oraz ekrany dające wrażenie trójwymiarowości rozszerzają możliwości OOH. Kierowanie kontekstowe oraz narastająca harmonizacja z urządzeniami przenośnymi pozwalają nam korzystać z fizycznych plików cookie w kampaniach medialnych skierowanych do ich użytkowników, a nowe strategie angażowania wzbogacają interakcje z przestrzenią fizyczną. Bogactwo możliwości sprawia, że naszą misją jest odzyskanie i pobudzenie nowego zainteresowania tym, jak OOH może łączyć marki i ludzi na niespotykaną dotąd skalę – podważając utrwalony sposób myślenia marketingowców oraz agencji kreatywnych i medialnych.
Planning with data
Mając tak wiele nowych źródeł danych w zasięgu ręki, nasza branża musiała zmienić swój sposób rozumowania i skutecznie je analizować w odpowiednim tempie; dziedzinę tę zajmowały tradycyjnie kanały internetowe i społecznościowe. Teraz potrzebujemy dalszej ewolucji, by bezboleśnie łączyć i wartościować te dane na coraz bardziej złożone sposoby. Nasza integracja z gospodarką cyfrową nabiera tempa. Nadeszły czasy wielkiej zmiany w reklamie, mediach i OOH. Tradycje i zasady planu medialnego wyrzucono do kosza, a my z niecierpliwością czekamy, by objąć prowadzenie. Gdy w przyszłym roku znów będziemy rozmawiać na ten temat, OOH zmieni się nie do poznania. Jej wielką szansą jest nie tyle rola medium reklamowego, co raczej kanału komunikacji. Jesteśmy tym zachwyceni.
Wszystkie trendy w marketingu prowadzą do cyfryzacji. Jest przedmiotem wielu rozmów dotyczących OOH. W planowaniu mediów musimy jednak przyjąć cyfrowy punkt wyjścia – rola dynamicznej reklamy zewnętrznej oznacza, że jesteśmy w stanie powielać nową strategię ery cyfrowej; to zaś daje nam elastyczność w podejściu do mediów oraz copywritingu – by zapewniać właściwą komunikację z odbiorcami, w odpowiednim czasie i miejscu.
Embracing technology
Pojawiła się – i nadal pojawia – obfitość nowych technologii, które zmieniają sposób, w jaki możemy wykorzystywać reklamę zewnętrzną do komunikowania się z ludźmi w przestrzeni fizycznej. Lokalne sieci Wi-Fi, beacony oraz ekrany dające wrażenie trójwymiarowości rozszerzają możliwości OOH. Kierowanie kontekstowe oraz narastająca harmonizacja z urządzeniami przenośnymi pozwalają nam korzystać z fizycznych plików cookie w kampaniach medialnych skierowanych do ich użytkowników, a nowe strategie angażowania wzbogacają interakcje z przestrzenią fizyczną. Bogactwo możliwości sprawia, że naszą misją jest odzyskanie i pobudzenie nowego zainteresowania tym, jak OOH może łączyć marki i ludzi na niespotykaną dotąd skalę – podważając utrwalony sposób myślenia marketingowców oraz agencji kreatywnych i medialnych.
Planning with data
Mając tak wiele nowych źródeł danych w zasięgu ręki, nasza branża musiała zmienić swój sposób rozumowania i skutecznie je analizować w odpowiednim tempie; dziedzinę tę zajmowały tradycyjnie kanały internetowe i społecznościowe. Teraz potrzebujemy dalszej ewolucji, by bezboleśnie łączyć i wartościować te dane na coraz bardziej złożone sposoby. Nasza integracja z gospodarką cyfrową nabiera tempa. Nadeszły czasy wielkiej zmiany w reklamie, mediach i OOH. Tradycje i zasady planu medialnego wyrzucono do kosza, a my z niecierpliwością czekamy, by objąć prowadzenie. Gdy w przyszłym roku znów będziemy rozmawiać na ten temat, OOH zmieni się nie do poznania. Jej wielką szansą jest nie tyle rola medium reklamowego, co raczej kanału komunikacji. Jesteśmy tym zachwyceni.