Agencja Red8 Advertising przygotowała kolejną kampanię reklamową dla marki Tarczyński, tym razem promującą parówki z linii Tarczyński Naturalnie. Kampania jest kontynuacją dotychczasowej platformy komunikacyjnej marki Tarczyński opartej na budowaniu dumy z polskiego produktu w różnych częściach świata.
W obecnej komunikacji to Niemcy, a dokładnie w Bawarczycy zachwycają się naturalnymi parówkami z linii Tarczyński Naturalnie. Ponieważ Bawaria budzi skojarzenia z naturą, właśnie Alpy Bawarskie stanowią tło historii; tym samym podkreślany jest prosty, naturalny skład parówki z linii Tarczyński Naturalnie.Bohaterami spotu są przebywający w Alpach Polacy, którzy polecają rodzinie Bawarczyków parówki z Polski – zdaniem wielu najbardziej naturalne parówki na świecie.
W ramach kampanii zostały przygotowane spoty 30 i 15 sekundowe, bumpery i billboardy sponsorskie, a także key visuale.
Spot emitowany będzie w głównych kanałach telewizyjnych, jak również w sieciach tematycznych i kanałach VOD. Kampania wsparta będzie także multimedialną komunikacją w Internecie, kinach, materiałami POS i reklamą w prasie handlowej. Działaniom towarzyszyć będą również akcje trade marketingowe, których celem będzie przykuwająca wzrok ekspozycja w punktach sprzedaży.
Za kreację reklamy odpowiada agencja RED8 Advertising, a za jej produkcję Lemon Film i Bites Studio, a za postprodukcję studio Televizor. Reżyserem reklamy jest Piotr Janowski. Za budżet mediowy kampanii odpowiada Havas Media.