W ramach grupy Dentsu Aegis Network w Polsce powstał Amplifi, nowy brand odpowiedzialny za wielopłaszczyznową współpracę z właścicielami mediów. Akadiusz Szulc zostaje Dyrektorem Zarządzającym Amplifi Polska.
Amplifi, to jeden z globalnych brandów grupy, którego celem jest dostarczanie wartości biznesowej zarówno dla Klientów, jak i partnerów mediowych Dentsu Aegis Network, poprzez realizację strategii negocjacyjnych i tworzenie nowych modeli biznesowych, programmatic buying (Amnet) oraz partnerstwa strategiczne z mediami.
- Globalizacja i konwergencja nieustanie wpływają na oblicze rynku mediów. Programmatic buying zmienia sposób, w jaki dokonujemy zakupu powierzchni online, a w niedługiej perspektywie również w innych mediach. Angażujący kontent może być efektywniejszy w realizacji celów biznesowych Klienta niż intensywna kampania reklamowa w mediach paid. Posiadanie narzędzi i umiejętność analizy oceanu danych, który powstaje każdego dnia na styku marki i konsumenta, stanowi realną przewagę rynkową. Amplifi, w ramach strategii „Re-inventing the supply side”, jest odpowiedzią Dentsu Aegis Network na zmieniający się świat mediów, w którym digitalizacja dotyka niemal każdego aspektu działań reklamowych – mówi Arkadiusz Szulc, dotychczasowy szef działu Trade, który pokieruje Amplifi jako Dyrektor Zarządzający.
Amplifi w Polsce będzie funkcjonował w ramach czterech strategicznych obszarów.
Są to Investment w ramach którego mieszczą się negocjacje warunków handlowych oraz tworzenie nowych modeli współpracy z mediami, Programmatic buying / Data Management realizowany przez dedykowaną spółkę Amnet (Agency Trading Desk), Media Partnerships & Content - rozwój strategicznych partnerstw na rynku globalnym i lokalnym oraz współpraca w zakresie kontentu, a także Research & Analysis czyli badania oraz dostarczanie analiz biznesowych.
- Od lat budujemy przewagę konkurencyjną naszych Klientów stawiając bardzo mocno na digital oraz innowacje, powstające na styku mediów, badań, kreacji i technologii. Konsekwentnie też rozwijamy zaplecze technologiczne dla całego regionu EMEA (w ramach Isobar). Inwestujemy w spółki z obszaru digital performance (iProspect, Amnet) oraz social media (Socializer). Powstanie Amplifi jest kolejnym ważnym krokiem w integracji naszych kompetencji w obszarze mediów cyfrowych, analizy danych i kontentu, które będą istotą komunikacji w przyszłości. – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.
Arkadiusz Szulc jest związany z branżą mediową od czternastu lat. Do grupy Dentsu Aegis Network dołączył w 2005 roku, początkowo do domu mediowego Carat Polska. Od 2007 r. pracował w agencji Hypermedia Isobar, gdzie m.in. zarządzał działem planowania i zakupu mediów online oraz odpowiadał za negocjacje warunków współpracy z mediami. Od 2012 r. jako Digital Director odpowiadał za działania handlowe w obszarze mediów cyfrowych oraz zarządzał zespołem Digital Action Group (interdyscyplinarny dział innowacji), a od 2013 roku zarządzał połączoną strukturą Trade / Digital Action Group w ramach Dentsu Aegis Network. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego (Wydział Ekonomiczny).
-koniec-
O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com