Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network opublikowała raport CSR za 2019 rok. Działania grupy realizowane są w duchu social impact, czyli wywierania wpływu na najbliższe otoczenie, oraz skoncentrowane na digitalu i rozwijaniu gospodarki cyfrowej. Raport przedstawia najlepsze praktyki realizowane przez grupę w 2019 roku oraz jej cele i priorytety na 2020 rok.
Z dużą satysfakcją dzielę się naszym raportem wpływu społecznego za 2019 rok. W zbieranie danych do niego byłam osobiście zaangażowana i cieszy mnie kształt finalnego opracowania. Publikacja została wydana przez centralę Dentsu Aegis Network, ale zawiera również dane z Polski. Jak wynika z lektury, jako grupa poczyniliśmy znaczne postępy w realizacji większości naszych celów, co napawa mnie dumą, bo Polska jest jednym z krajów, który zawsze traktował te działania priorytetowo. W raporcie wszyscy interesariusze będą mogli zapoznać się z naszą strategią Social Impact (dawniej CSR), kluczowymi danymi, zobaczyć globalne programy i bardzo ciekawe lokalne case studies z wielu krajów świata.
Jadwiga Jadziewicz, CSR Manager Dentsu Aegis Network