Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network opublikowała raport CSR za 2019 rok. Działania grupy realizowane są w duchu social impact, czyli wywierania wpływu na najbliższe otoczenie, oraz skoncentrowane na digitalu i rozwijaniu gospodarki cyfrowej. Raport przedstawia najlepsze praktyki realizowane przez grupę w 2019 roku oraz jej cele i priorytety na 2020 rok.
Z dużą satysfakcją dzielę się naszym raportem wpływu społecznego za 2019 rok. W zbieranie danych do niego byłam osobiście zaangażowana i cieszy mnie kształt finalnego opracowania. Publikacja została wydana przez centralę Dentsu Aegis Network, ale zawiera również dane z Polski. Jak wynika z lektury, jako grupa poczyniliśmy znaczne postępy w realizacji większości naszych celów, co napawa mnie dumą, bo Polska jest jednym z krajów, który zawsze traktował te działania priorytetowo. W raporcie wszyscy interesariusze będą mogli zapoznać się z naszą strategią Social Impact (dawniej CSR), kluczowymi danymi, zobaczyć globalne programy i bardzo ciekawe lokalne case studies z wielu krajów świata.
Jadwiga Jadziewicz, CSR Manager Dentsu Aegis Network
![1.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/1067/assets/229313/large-c7b6141d495971a7fef5ab4ac75b0a4f.jpg)
![2.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/1067/assets/229319/large-c417907d265b74baea25466d45d76bc7.jpg)