Dom mediowy Carat Polska uruchomił mobilną kampanię promująca produkty Arla Foods. Pierwszy raz w Polsce użytkownicy mobilnej listy zakupów Listonic, mają dostęp do dedykowanej książki kucharskiej z przepisami wykorzystującymi serki kremowe Apetina.
Jesienią każdy z marzy o rozgrzewającej potrawie. Z pomocą w zimne dni przychodzi Arla, która w najnowszej kampanii promuje przepisy opierające się na serkach kremowych Apetina. Poza działaniami reklamowymi w mediach tradycyjnych i internecie marka postanowiła rozszerzyć je o dedykowane działania w aplikacji mobilnej Listonic.
- Poprzez stworzenie mini książki kucharskiej w aplikacji Listonic mamy możliwość dotrzeć do konsumentów z informacją o produktach w sposób kontekstowy oraz w miejscu i czasie, w którym dokonują decyzji o zakupie - mówi Joanna Mostył, Senior Brand Manager w Arla Foods
Za realizację mobilnej kampanii content marketingowej serków kremowych Apetina odpowiada dom mediowy Carat. Głównym elementem kampanii jest mini książka kucharska zaszyta w aplikacji Listonic, w której użytkownicy znajdą przepisy wykorzystujące serki kremowe Apetina. Każdy przepis jest promowany linkami tekstowymi, banerem i dedykowaną stroną mobilną, na której znajdziemy opis przygotowania oraz zdjęcie gotowego dania. Reklamy pojawiają się kontekstowo do produktów na listach zakupów konsumentów, np. reklama banerowa “Chcesz skomponować danie z serkiem?” wyświetli się po dodaniu do listy “biały ser”, a tekst “Dodaj Apetinę i ugotuj pappardelle” wyświetli się na liście zakupów przy słowie “makaron”. Po kliknięciu w reklamę konsument zostanie przeniesiony do landing page z gotowym przepisem, do przygotowania którego produkty może dodać do listy zakupów jednym kliknięciem.
W content marketingu liczy się efekt synergii, czyli współdziałanie mediów w zorganizowanym ekosystemie. - Mówi Paulina Przetacka, Senior Communications Planner w Carat Polska - Poprzez stworzenie unikatowych i istotnych dla danej grupy treści i dystrybucję ich w kanałach, z których korzystają mamy szansę na zbudowanie zaangażowania ze strony konsumentów.
Na potrzeby kampanii przygotowano sekcję specjalną w serwisie ugotuj.to, gdzie umieszczane są przepisy wykorzystujące serki kremowe Apetina. Wsparcie kampanii zapewniają advertoriale oraz layouty wizerunkowe w magazynach kulinarnych oraz luksusowych. Kampania content marketingowa wspierana jest w internecie reklamą w modelu RTB na największych serwisach kulinarnych i lifestylowych. Za przygotowanie strategii, zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Carat. Amnet Polska odpowiada za zaplanowanie i realizację działań w modelu RTB. Za koncepcję kreatywną oraz kreacje odpowiada agencja xConcept. Kampania potrwa do połowy grudnia.
- koniec -
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Ferrero, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Disney, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.carat-polska.pl