Od wielu lat w Polsce październik jest miesiącem walki z rakiem. Dzisiaj, 15 października, rusza ,,Photos for Life’’ - pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Pod adresem www.photosfor.life znajdziecie wyjątkowe zdjęcia, bo ich modelami są ludzie chorzy na raka, akt...
- Mało kto wie, że ponad 60 proc. chorych wygrywa walkę z rakiem. W naszych kampaniach nieustannie walczymy ze schematami myślenia o chorobie nowotworowej. W ramach akcji ,,Photos for Life’’ razem z uczestnikami projektu chcemy przekazywać pozytywną energię i po raz kolejny pokazać, że rak to nie wyrok. Na zdjęciach przedstawiamy ludzi, którzy żyją z rakiem na co dzień, mają rodziny, marzenia i swój pomysł na życie. Ludzi, którzy emanują prawdziwą radością życia. Chcemy, żeby byli bardziej widoczni w przestrzeni publicznej i mogli inspirować innych. – mówi Jacek Maciejewski, Członek Zarządu fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!, która skupia się zarówno na pomocy osobom chorym na raka, jak i próbie zmiany postrzegania choroby przez społeczeństwo.
Fundacja Rak’n’Roll zaprosiła do udziału w tym projekcie ludzi o wielu różnych pasjach, mieszkających w różnych częściach Polski. Są wśród kobiety i mężczyźni, młodzi i starsi, matki i ojcowie. Każda z osób ma inną historię. Łączy je to, że stoczyli lub toczą walkę z rakiem. Biorą udział w projekci ,,Photos for Life’’, bo jak sami mówią, kochają życie i chcą pokazać to całemu światu.
Pod adresem www.photosfor.life znajdziecie piękne, profesjonalnie wykonane stock’owe zdjęcia, które często widzimy na okładkach pism, na stronach www czy w reklamach. Zdjęcia zrealizowane są przez najlepszych polskich fotografów komercyjnych z agencji SHOOTME, jak: Paweł Fabjański, Łukasz Ziętek, Jacek Poremba czy Karol Grygoruk. Obecnie w projekcie dostępnych jest kilkadziesiąt fotografii, podzielonych na sześć popularnych kategorii: Rodzina, Przyjaźń, Praca, Sport, Hobby i Przyroda. Zdjęcia ,,Photos for Life’’ są dostępne na takich samych zasadach, jak fotografie z innych banków zdjęć i mogą być wykorzystywane w dowolnych komercyjnych projektach, takich jak kampanie ATL, BTL i wszelkie inne formy komunikacji.
Akcja ,,Photos for Life’’ skierowana jest do firm i osób prywatnych. Już od 200 zł zapłacimy zdjęcie w formacie do internetu, czasopisma, bądź książki. Każdy może wspomóc akcję kupując zdjęcie na własny użytek, już za 20 zł. W kolejnych tygodniach będą dodawane nowe zdjęcia. Twórcy kampanii liczą na to, że wykorzystanie świetnych jakościowo zdjęć z banku ,,Photos for Life’’ stanie się powszechne w Polsce i na całym świecie.
Projekt ,,Photos for Life’’ realizuje fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie! we współpracy z agencją Isobar Poland. Za realizację sesji zdjęciowych i współpracę z fotografami odpowiada agencja SHOOTME. Za obsługę sprzedaży i udzielanie licencji odpowiada Flash Press Media. Promocją akcji w Polsce i za granicą zajmują się spółki grupy Dentsu Aegis Network, w tym: Isobar, Hypermedia linked by Isobar, Lubię to linked by Isobar, Carat, Vizeum, iProspect i Posterscope.
-KONIEC-
O fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie!:
Fundacja Rak’n’Roll powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym chorym w podobnej sytuacji. Od samego początku celem fundacji było stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej. Przełamywanie tabu związanego z podejściem do raka w Polsce, zarażanie pozytywną energią i odczarowywanie choroby. Rak'n'Roll to fundacja, która zmienia schemat myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych na raka.
O Isobar w Polsce:
Isobar Poland, wcześniej znana jako Hypermedia Isobar, powstała w 1996 roku i jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji komunikacji reklamowej w Polsce. Od 2005 roku jest częścią Isobar - globalnej sieci agencji digital, zatrudniającej ponad 3500 osób, w 63 biurach, na 37 rynkach - należącej do grupy Dentsu Aegis Network. Agencja Isobar Poland specjalizuje się w usługach w obszarze: kreacji, strategii, technologii i zakupu mediów online. Klientami Isobar Poland są między innymi: Procter&Gamble, Adidas, Ferrero, Opel, Mattel, MasterCard i Bank Millenium, Nokia, Unilever, Jeronimo Martins, Arla Foods i Pernod Ricard. Więcej informacji na: www.isobar.pl oraz Facebook @IsobarPoland
O SHOOTME:
Agencja fotograficzna SHOOTME istnieje od 2006 roku. Reprezentuje najlepszych polskich fotografów reklamowych, takich jak Jacek Poremba, Paweł Fabjański, Łukasz Ziętek, Jacek Kołodziejski, Karol Grygoruk. SHOOTME to również dom produkcyjny stale współpracujący z agencjami reklamowymi, m.in. Isobar, Ogilvy & Mather, BBDO, DDB, TBWA, Saatchi & Saatchi, Publicis. Poza sesjami zdjęciowymi w tym najważniejszymi kampaniami wizerunkowymi, firma realizuje materiały wideo, obrazy ruchome i animacje interaktywne. W portfolio kampanii są projekty dla takich klientów jak T-Mobile, Play, Orange, Cropp, Samsung Procter&Gamble czy PGN. Więcej informacji na stronie www.shootme.pl
O Flash Press Media:
Flash Press Media powstała w 1995 jako agencja fotograficzna typu "bank zdjęć, ujęć i muzyki". Od 1997 r. do końca stycznia 2014 współpracowaliśmy z Getty Images. W tym czasie obsłużyliśmy tysiące klientów zarówno polskich jak i zagranicznych. Udzieliliśmy setki tysięcy licencji na materiały audio-wizualne i 'sprzedaliśmy' blisko milion fotografii, ujęć filmowych i klipów audio.
Współpracujemy z największymi wydawnictwami i agencjami reklamowymi na rynku polskim i szeregiem innych firm z branży mediów i spoza niej. Więcej informacji na stronie www.fpm.com.pl
O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działa w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com