Z początkiem czerwca odbył się „Brand Survival Kit”, czyli 5-dniowy cykl debat oraz webinarów online, dedykowanych marketerom. Miesiąc później grupa opublikowala podsumowanie imprezy w postaci dwuczęściowego. Poradnik dla marek” to swoisty zbiór odpowiedzi, na pytania, które dziś zadaje sobie każdy marketer – jakie są potrzeby biznesu? Czego pragną konsumenci? Jak połączyć oczekiwania obu grup? Czy istnieją skuteczne metody zwalczania negatywnego wpływu pandemii na marki.
![keagan-henman-qS7H4QV18Y4-unsplash.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/1067/assets/221277/large-f6b658a6f6979c525cd95ba7e609e10d.jpg)
Nawigowanie do nowej normalności
Na podstawie odpowiedzi biznes zakwalifikować można do jednej z czterech grup: o wysokiej zdolności adaptacyjnej - Strugglers, Sufers (w przypadku tych grup wyłania się jeszcze jedna dodatkowa, która z zastałej sytuacji wyszła obronną ręką, ale było to możliwe przy wsparciu partnerów) oraz o niskiej - Nomad, Innovators.
Praktyczne porady przetrwania marki
Brand Survival Kit dla branż
Istnieją obszary i branże, w których brak stabilności będzie bardziej rozciągnięty w czasie. Na obszarach tych, sile ludzkiej ich wspierającej, powinniśmy się przede wszystkim skupić, nie tylko komunikacyjnie, ale i w kontekście planowanych działań, aby zapewnić członkom zespołów poczucie bezpieczeństwa. Niezależnie od ograniczeń, które na pewno napotkamy. Wyczucie, zrozumienie potrzeb oraz ograniczeń po stronie Klientów, adekwatność naszego wsparcia w obecnym okresie, pozwoli nam zbudować partnerską, ale i co ważne długoterminową relację.
Sylwia Tygielska, Growth Director, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network)