Z początkiem czerwca odbył się „Brand Survival Kit”, czyli 5-dniowy cykl debat oraz webinarów online, dedykowanych marketerom. Miesiąc później grupa opublikowala podsumowanie imprezy w postaci dwuczęściowego. Poradnik dla marek” to swoisty zbiór odpowiedzi, na pytania, które dziś zadaje sobie każdy marketer – jakie są potrzeby biznesu? Czego pragną konsumenci? Jak połączyć oczekiwania obu grup? Czy istnieją skuteczne metody zwalczania negatywnego wpływu pandemii na marki.
Nawigowanie do nowej normalności
Na podstawie odpowiedzi biznes zakwalifikować można do jednej z czterech grup: o wysokiej zdolności adaptacyjnej - Strugglers, Sufers (w przypadku tych grup wyłania się jeszcze jedna dodatkowa, która z zastałej sytuacji wyszła obronną ręką, ale było to możliwe przy wsparciu partnerów) oraz o niskiej - Nomad, Innovators.
Praktyczne porady przetrwania marki
Brand Survival Kit dla branż
Istnieją obszary i branże, w których brak stabilności będzie bardziej rozciągnięty w czasie. Na obszarach tych, sile ludzkiej ich wspierającej, powinniśmy się przede wszystkim skupić, nie tylko komunikacyjnie, ale i w kontekście planowanych działań, aby zapewnić członkom zespołów poczucie bezpieczeństwa. Niezależnie od ograniczeń, które na pewno napotkamy. Wyczucie, zrozumienie potrzeb oraz ograniczeń po stronie Klientów, adekwatność naszego wsparcia w obecnym okresie, pozwoli nam zbudować partnerską, ale i co ważne długoterminową relację.
Sylwia Tygielska, Growth Director, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network)