Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.
W czerwcu nagrodzono aż 13 projektów realizowanych przez Dentsu. Sukcesem dla grupy zakończyła się gala Golden Arrow, która odbyła się 25 czerwca. Projekty realizowane przez spółki z grupy Dentsu - Isobar Polska, dentsu X, Carat, Red8 Advertising - otrzymały kilka tygodni wcześniej aż 7 nominacji w tym konkursie. Finalnie nagrodzono jeden projekt a sześć wyróżniono. Golden Arrow 2020 w kategorii Program lojalnościowy przyznano Isobar Polska za kampanię Mastercard® Bezcenne® Chwile, zaś wyróżnienia powędrowały za projekty: WeDo dla marki Coty w kategorii Ekomarketing zrealizowane przez Isobar Polska, Kiedydosklepu.pl dla Mastercard w kategorii Marketing w czasie pandemii od Isobar Polska i Carat, KITT 2020 dla Mastercard w kategorii Sztuczna inteligencja od Isobar Polska i dentsu X, Jalapeno Challenge dla McDonald's Polska w kategorii Digital marketing - social media od Isobar Polska oraz #MilionySposobówNaNudę zrealizowany dla Totalizatora Sportowego w kategorii Marketing w czasie pandemii od Red8 Advertising.
Wcześniej w konkursie Innovation organizowanym przez SKM SAR, Grupa również została nagrodzona - aż pięcioma statuetkami. Wszystkie powędrowały do agencji Isobar. Agencja została nagrodzona aż dwiema spośród ośmiu złotych statuetek wręczonych tego wieczoru. Dwukrotnym złotem nagrodzono Isobar za projekt Podróż bez barier, w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla POLREGIO. Jedno srebro przypadło Isobarowi za projekt realizowany dla ŠKODA Polska, a dwie brązowe statuetki - za działania dla ŠKODA Polska i McDonald's. Z sumą 15 punktów Isobar Polska zajął także zaszczytne pierwsze miejsce w rankingu agencji SKM SAR, ogłoszonym podczas gali Innovation (ex aequo z agencjami BBDO i VMLY&R Poland).
Dodatkowym wyróżnieniem dla Grupy była w tym miesiącu wysoka nota domu mediowego Carat w ostatnim zestawieniu Global Media Agency Wave, opracowywanym przez ekspertów Forrester. Agencja należąca do Dentsu została ogłoszona liderem tego rankingu (wraz z OMD, UM i Starcomem), ze względu na "projektowanie doświadczeń medialnych opartych na ludziach". Raport poprzedzono analizą każdego z zakwalifikowanych podmiotów pod kątem aktualnej oferty, kompetencji strategicznych oraz udziałów w rynku. Badaniu zostały poddane m.in. skuteczność strategii mediowych i planowania mediów, oferta contentowa, poziom globalnych wydatków, uzyskane nagrody i wyróżnienia, a także opinie pracowników.
W czerwcu nie brakowało także wewnętrznych wyróżnień i sukcesów. Projekt WeDo zrealizowany przez Isobar Polska dla eko-marki COTY otrzymał srebro w tegorocznej odsłonie wewnętrznego, międzynarodowego konkursu Dentsu Innovation Awards 2020. To pierwsze takie wyróżnienie dla Polski w ramach Grupy Dentsu o charakterze globalnym. Nagroda przypadła spółce Isobar w kategorii „Social Impact”, w której wyróżniane są projekty zmieniające sposób myślenia, odczuwania i oddziaływania na klientów, oraz środowisko, a także dostarczające rozwiązania odpowiadające na największe społeczne potrzeby. Isobar stworzył dla klienta pierwszą na świecie ekologiczną stronę internetową, która potrzebuje minimalnej ilości energii elektrycznej i wytwarza znikomy ślad węglowy. Strona ładuje się 10 razy szybciej, niż strony oparte na tradycyjnej technologii i jest tańsza w utrzymaniu.