Zespoły mediowe i performance’owe zostaną zorganizowane w czterech nowych działach. Zmiana pozwoli na zaoferowanie nowego podejścia do rozliczania rezultatów w oparciu o wynik osiągnięty w tradycyjnych mediach i w digitalu. Zwiększa się też rola i decyzyjność Client Service’u. Grupa zakłada podniesienie atrakcyjności oferty, przyspieszenie obsługi klientów i ich wyższą satysfakcję. Skład zespołów obsługujących klientów nie ulega zmianom. Pracami nowego pionu kieruje Rafał Wolnomiejski.
Powołanie pionu Media & Performance to naturalna kontynuacja kierunku wyznaczonego dwa lata temu. Grupa posiada pełnię kompetencji marketingowych i doradczych i zamierza uprościć dostęp do nich klientom i zagwarantować im proste oraz skuteczne metody rozliczania rezultatów prac w modelu zintegrowanym. Integracja zespołów dotychczasowych brandów jest kolejnym logicznym działaniem, które przybliża nas do tego celu.
Sławomir Stępniewski, CEO Grupy w Polsce i regionie CEE
i partnerami. Do Grupy Dentsu Aegis dołącza doświadczony manager Arkadiusz Kawecki, który od sierpnia stanie na czele zespołu jako Investment & Commercial Director. Arkadiusz Kawecki posiada 24 lata doświadczenia na rynku mediów i przez cały ten okres związany był ze spółkami z grupy WPP. Karierę rozpoczynał w 1995 roku zaczynając jako Media Buyer w domu mediowym The Media Edge (obecnie Wavemaker). Od 2000 roku był odpowiedzialny za negocjacje telewizyjne agencji oraz zarządzanie działem TV. W latach 2004-2007 jako Commercial Director był zaangażowany w aktywne zarządzanie firmą w obszarach new businessu oraz nowych źródeł przychodów. Od 2007 roku aż do dzisiaj był związany z GroupM. W latach 2007-2016 odpowiadał za negocjacje telewizyjne GroupM, a od listopada 2016 r., jako Commercial Trading Director, zarządzał całym tradingiem GroupM. W 2019 roku sprawował nadzór nad organizacją pierwszej edycji konferencji marketingowo-technologicznej NextM.
Bardzo cieszę się, że Arek zdecydował się dołączyć do Grupy Dentsu Aegis Network. Jestem pewien, że jego wieloletnie doświadczenie w branży będzie dla nas dużym wsparciem w nowym, zintegrowanym modelu obsługi klientów oraz przyczyni się do stworzenia najlepszej możliwej oferty handlowej na rynku.
Rafał Wolnomiejski, szef pionu Media & Performance
Nie zmienią się zespoły klienckie, ani lista brandów naszej Grupy. Akcent położony będzie na dostarczanie klientom określonego rezultatu, zarówno za pomocą mediów klasycznych jak i digitalowych. Nie zmienią się też nasi Client Partnerzy i Group Account Directorzy, jednak poszerzamy ich decyzyjność w zakresie wykorzystywania zasobów dostępnych w ramach Grupy. Wierzę, że dzięki temu będziemy w stanie lepiej i szybciej obsłużyć naszych klientów, zaoferować pełne portfolio naszych usług i kompetencji. Ponieważ poszerzamy decyzyjność i zakres możliwości naszego Client Service oraz integrujemy zespoły w nowych jednostkach - likwidujemy rolę Managing Directorów poszczególnych brandów.
Rafał Wolnomiejski, szef pionu Media & Performance
Szczególnie dziękuję Ani za 14 lat doskonałej współpracy i obsługi naszych klientów. Żałujemy, że nie zdecydowała się wesprzeć dalszego etapu transformacji Grupy. Ania pełniła rolę managing directora domu mediowego Vizeum przez ponad 7 lat. Pod jej kierownictwem Vizeum wzmocniło swoją pozycję na rynku, rozbudowało zespół i poszerzyło portfolio klienckie oraz zdobyło wiele wyróżnień, m.in.: za wysokie obroty od czasopisma MMP w raporcie "Agencje reklamowe i domy mediowe 2017" czy za efektywność i wzrost - zarówno w rankingu domów mediowych w Polsce prowadzonym przez RECMA, jak i od magazynu "Press" w 2018 roku. Ania doskonale reprezentowała także naszą grupę w jury konkursu Effie i była dwukrotnie nominowana do tytułu AD Wo/Man Press. Życzymy jej kolejnych sukcesów w branży mediowej.
Rafał Wolnomiejski, Head of Media & Performance