​Prognoza wydatków reklamowych - Ad Spend

DENTSU PROGNOZUJE WZROST GLOBALNYCH WYDATKÓW NA REKLAMĘ O 4,6% W 2024 ROKU, W POLSCE PRZEWIDUJE SIĘ WZROST O 3,2 %.
Raport dentsu nt. zabawek

Chudszy prezentowy koszyk Polaka. W tym roku dwa razy zastanowimy się przed zakupem zabawki dla dziecka
Dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini

Agencja dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.
Rusza Hydrostacja.fm

Dentsu Polska i Zarząd Zieleni m.st Warszawy uruchomiły pierwszą hydrostację w Polsce - radio, w którym rośliny mają głos. Hydrostacja.fm to rozgłośnia radiowa napędzana wodą. To medium i przestrzeń do dialogu pomiędzy ekspertami i roślinami. To również platforma edukacy...
Raport - Integrated Customer Experience

Raport Grupy dentsu: doświadczenie pozakupowe wciąż stanowi wyzwanie dla e-sklepów w kategorii elektronika
Anna Nowak awansuje na Creative Technology Director

Anna Nowak od października awansowała na stanowisko Creative Technology Director w dentsu Creative (dentsu Polska). W nowej roli będzie odpowiedzialna nie tylko za wspieranie kampanii kreatywnych odpowiednimi rozwiązaniami technologicznymi, ale również za budowanie międz...
Raport: Stan Zdrowia w regionie CEE

Raport Grupy dentsu: pandemia zmieniła zdrowotne nawyki Polaków. Biorą wyraźnie więcej leków i suplementów
Dentsu X wygrywa przetarg Exim S.A.

Biuro podróży Exim S.A. rozstrzygnęło przetarg, w wyniku którego wybrało do współpracy agencję dentsu X. Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów. Umowa obowiązuje od sierpnia br.
iProspect wygrywa przetarg Carlsberg Group

Carlsberg Group wybrała iProspect na swoją nową globalną agencję mediową
iProspect wygrywa przetarg LINK4

Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg jednego z liderów rynku ubezpieczeń komunikacyjnych – LINK4. Współpraca obejmie obsługę mediową we wszystkich kanałach digitalowych, opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie i zakup mediów. iProspect został jednoc...
​Prognoza wydatków reklamowych - Ad Spend

DENTSU PROGNOZUJE WZROST GLOBALNYCH WYDATKÓW NA REKLAMĘ O 4,6% W 2024 ROKU, W POLSCE PRZEWIDUJE SIĘ WZROST O 3,2 %.
Raport dentsu nt. zabawek

Chudszy prezentowy koszyk Polaka. W tym roku dwa razy zastanowimy się przed zakupem zabawki dla dziecka
Dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini

Agencja dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.
Rusza Hydrostacja.fm

Dentsu Polska i Zarząd Zieleni m.st Warszawy uruchomiły pierwszą hydrostację w Polsce - radio, w którym rośliny mają głos. Hydrostacja.fm to rozgłośnia radiowa napędzana wodą. To medium i przestrzeń do dialogu pomiędzy ekspertami i roślinami. To również platforma edukacy...
Raport - Integrated Customer Experience

Raport Grupy dentsu: doświadczenie pozakupowe wciąż stanowi wyzwanie dla e-sklepów w kategorii elektronika
Anna Nowak awansuje na Creative Technology Director

Anna Nowak od października awansowała na stanowisko Creative Technology Director w dentsu Creative (dentsu Polska). W nowej roli będzie odpowiedzialna nie tylko za wspieranie kampanii kreatywnych odpowiednimi rozwiązaniami technologicznymi, ale również za budowanie międz...
Raport: Stan Zdrowia w regionie CEE

Raport Grupy dentsu: pandemia zmieniła zdrowotne nawyki Polaków. Biorą wyraźnie więcej leków i suplementów
Dentsu X wygrywa przetarg Exim S.A.

Biuro podróży Exim S.A. rozstrzygnęło przetarg, w wyniku którego wybrało do współpracy agencję dentsu X. Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów. Umowa obowiązuje od sierpnia br.
iProspect wygrywa przetarg Carlsberg Group

Carlsberg Group wybrała iProspect na swoją nową globalną agencję mediową
4
5
6
7
8
9
10
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.