Press Kit
Aktualności
magazyn
case studies
COVID-19
Więcej
Aktualności
magazyn
case studies
COVID-19
Press Kit
magazyn
Co z tą nową reklamą?
W “Financial Times” ukazał się artykuł Johna Gappera „Advertising’s creative vision is old fashioned” poświęcony festiwalowi Cannes Lions. Znalazł się w nim przykład kampanii realizowanej przez Isobar China dla KFC. Dowodzi on, że branża reklamowa zmaga się z dostosowani...
Autor
Martyna Adamska-Pakuła
martyna.adamska@dentsu.com
PR & Marketing Coordinator dentsu Polska
Opublikowany
02-07-2018
magazyn
Milion powodów, aby wciąż oglądać finał Ligii Super Bowl
6 lutego 2017
Tym razem po raz 51 z wielkimi zapowiedziami odbył się w niedzielną noc finał 51 Ligi SuperBowl. Obejrzałem jak zawsze chętnie (od blisko 20 lat) śledzę z roku na rok reklamowy i mediowy show, a mniej samą sportową walkę (jeśli akurat jest na boisku – bo szczerze - to t...
magazyn
Wywiad: Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy
6 lutego 2017
Jeżeli domy mediowe chcą przetrwać w świecie cyfrowej reklamy i komunikacji nastawionej na efekt to muszą się zmienić, uważa Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. - Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy - mówi w r...
magazyn
Trendy: Boty w komunikacji B2C
6 lutego 2017
W kwietniu 2016 roku Facebook ogłosił na corocznej konferencji f8 udostępnienie developerom (a co za tym idzie, firmom) możliwości tworzenia botów obsługowych działających w ramach Facebook Messengera. Decyzja ta była poprzedzona wieloma miesiącami (jeśli nie latami) prz...
magazyn
Facebook: Świat zmienił się nie do poznania
Monika Witoń
6 lutego 2017
Technologie mobilne napędzają zmiany w nas samych, w biznesie oraz w technikach badania i mierzenia działań marketingowych. Jednak nie dajmy się zwieść – to nie technologie mobilne są przyczyną zmian. U ich źródła leżą zmiany w zachowaniu ludzi. Rozwój biznesu, marketing...
magazyn
Trendy: Co czeka rynek OOH w 2017 roku? Raport Posterscope
Monika Witoń
6 lutego 2017
Rynek OOH stoi u progu zmian w zakresie sposobów jej planowania, zakupu oraz interakcji z ludźmi. Połączenie wszystkich tych składników w jedną całość wprowadza OOH w nieznaną i w znacznym stopniu niezbadaną rzeczywistość – to zaś oznacza, że wiele istniejących dotąd reg...
magazyn
Relacja: Eurobest Festival of Creativity okiem jurora
6 lutego 2017
Artur Szatkowski, creative technology consultat, pracujący w Hypermedia - linked by Isobar pełnił funkcję jurora w kategorii "innovation" podczas festiwalu Eurobest. Zapraszamy do zapoznania się z jego relacją i najbardziej inspirującymi case studies.
magazyn
Relacja: MIXX Awards & Conference
6 lutego 2017
Podczas części konferencyjnej Isobar Poland oraz Lubię to - linked by Isobar wraz z Carat Polska i Posterscope Poland prezentowały case study projektów zrealizowanych dla Play, Total, ING Bank Śląski, Media Markt Polska oraz adidas i Sizeer.
magazyn
Co z tą nową reklamą?
Martyna Adamska-Pakuła
2 lipca 2018
W “Financial Times” ukazał się artykuł Johna Gappera „Advertising’s creative vision is old fashioned” poświęcony festiwalowi Cannes Lions. Znalazł się w nim przykład kampanii realizowanej przez Isobar China dla KFC. Dowodzi on, że branża reklamowa zmaga się z dostosowani...
magazyn
Milion powodów, aby wciąż oglądać finał Ligii Super Bowl
6 lutego 2017
Tym razem po raz 51 z wielkimi zapowiedziami odbył się w niedzielną noc finał 51 Ligi SuperBowl. Obejrzałem jak zawsze chętnie (od blisko 20 lat) śledzę z roku na rok reklamowy i mediowy show, a mniej samą sportową walkę (jeśli akurat jest na boisku – bo szczerze - to t...
magazyn
Wywiad: Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy
6 lutego 2017
Jeżeli domy mediowe chcą przetrwać w świecie cyfrowej reklamy i komunikacji nastawionej na efekt to muszą się zmienić, uważa Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. - Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy - mówi w r...
magazyn
Trendy: Boty w komunikacji B2C
6 lutego 2017
W kwietniu 2016 roku Facebook ogłosił na corocznej konferencji f8 udostępnienie developerom (a co za tym idzie, firmom) możliwości tworzenia botów obsługowych działających w ramach Facebook Messengera. Decyzja ta była poprzedzona wieloma miesiącami (jeśli nie latami) prz...
magazyn
Facebook: Świat zmienił się nie do poznania
Monika Witoń
6 lutego 2017
Technologie mobilne napędzają zmiany w nas samych, w biznesie oraz w technikach badania i mierzenia działań marketingowych. Jednak nie dajmy się zwieść – to nie technologie mobilne są przyczyną zmian. U ich źródła leżą zmiany w zachowaniu ludzi. Rozwój biznesu, marketing...
magazyn
Trendy: Co czeka rynek OOH w 2017 roku? Raport Posterscope
Monika Witoń
6 lutego 2017
Rynek OOH stoi u progu zmian w zakresie sposobów jej planowania, zakupu oraz interakcji z ludźmi. Połączenie wszystkich tych składników w jedną całość wprowadza OOH w nieznaną i w znacznym stopniu niezbadaną rzeczywistość – to zaś oznacza, że wiele istniejących dotąd reg...
magazyn
Relacja: Eurobest Festival of Creativity okiem jurora
6 lutego 2017
Artur Szatkowski, creative technology consultat, pracujący w Hypermedia - linked by Isobar pełnił funkcję jurora w kategorii "innovation" podczas festiwalu Eurobest. Zapraszamy do zapoznania się z jego relacją i najbardziej inspirującymi case studies.
magazyn
Relacja: MIXX Awards & Conference
6 lutego 2017
Podczas części konferencyjnej Isobar Poland oraz Lubię to - linked by Isobar wraz z Carat Polska i Posterscope Poland prezentowały case study projektów zrealizowanych dla Play, Total, ING Bank Śląski, Media Markt Polska oraz adidas i Sizeer.
Cookies Policy
Używamy cookies, aby zapewnić największą wygodę korzystania z tego serwisu i stale podnosić jego jakość.
Blokuj
Rozumiem