10/25/16

14 statuetek Effie trafia do Dentsu Aegis Network Polska. Lubię to - linked by Isobar najbardziej efektywną agencją roku. Isobar z Grand Prix


Effie jest szczególnym konkursem. Jury ocenia zarówno strategię, jak i kreację, ale przede wszystkim efektywność działań wspierających biznes naszych Klientów.Szczególnie gratulacje należą się Lubię to - linked by Isobar i Isobar Poland. Lubię to, zdobywając sześć nagród, jako pierwsza w historii Effie agencja digitalowa, wywalczyło tytuł najbardziej efektywnej agencji roku.Natomiast Isobar Polska otrzymał złote Effie w najbardziej prestiżowej kategorii "Long term marketing excellence", w której nagradzane są działania długoterminowe, tj. prowadzone co najmniej przez 3 lata. Realizowany dla marki Play projekt "Wszyscy przechodzą do Play" zdobył również Grand Prix konkursu.3 brązowe statuetki, za projekty realizowane dla marki Philips Polska oraz AXN Polska, zdobył Carat Polska. Również brązem nagrodzono kampanię wprowadzającą do kin film Deadpool Movie, którą realizowało Vizeum Poland i Posterscope Poland, który zdobył również nagrodę za kampanię wspierającą "Gwiezdne Wojny - Wybór".