Era digitalu daje młodym ludziom olbrzymie szanse pracy z użyciem nowoczesnych narzędzi, przełomowych technologii, ale też nowych kompetencji. Jak u progu dorosłości wybrać odpowiednią ścieżkę kariery? Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network wraz z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości odkrywają przed licealistami tajniki pracy w digital marketingu, zapraszając ich do autorskiego programu THE CODE. W tym roku odbędzie się jego druga odsłona. Celem programu jest wprowadzenie młodych ludzi w świat gospodarki cyfrowej i pomoc im w wybraniu odpowiedniego zawodu.
Licealista u progu dorosłości najczęściej nie wie jeszcze, jaką pracę zawodową chce wykonywać. Postanowiliśmy trochę pomóc tym młodym ludziom. Program THE CODE został zainicjowany kilka lat temu globalnie przez Dentsu Aegis Network, a Polska od zeszłego roku realizuje go z sukcesem jako trzeci rynek w sieci.
Jadwiga Jadziewicz, CSR Manager Dentsu Aegis Network Polska
Lekcje prowadzone przez pracowników Dentsu Aegis Network Polska organizowaliśmy w ramach ogólnopolskiego programu Fundacji – Otwarta Firma. Zarówno nauczyciele, jak i uczniowie docenili aktywizującą, warsztatową formę zajęć oraz ciekawy temat. Potwierdza to liczba niemal 500 uczniów, którzy wzięli w nich udział. Jeszcze przed zakończeniem zeszłorocznej edycji mieliśmy zgłoszenia do kolejnej.
Joanna Andrzejewska, dyrektor ds. programów międzynarodowych i wolontariatu Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości
Lekcje przedsiębiorczości w takiej formule pozwoliły nieco 'odczarować' popularne myślenie o reklamie, przekonać młodych ludzi, że kreatywności można się nauczyć, a także pokazać, jak wykorzystywane w marketingu taktyki mogą być przydatne w codziennych kontekstach.
Anna Penkowska, Business Development Director iProspect (Dentsu Aegis Network Polska), biorąca udział w akcji w charakterze wolontariuszki