12/12/18

Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta


Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.

Akcja najnowszej kampanii realizowanej przez Isobar Polska dla firmy Provident Polska rozgrywa się w domu świętego Mikołaja za kołem podbiegunowym. Bohaterami spotów są Mikołaj, sympatyczny elf i wesoły renifer, którzy oglądają kasety VHS z nagraniami ludzi i ich uczynków z mijającego roku.

W czasie świąt media bombardują ckliwymi wyciskaczami łez, których celem jest złapanie konsumenta za serce. Tymczasem często zapominamy, że w tej całej bieganinie, gorączce i także stresie konsument poszukuje chwili wytchnienia, szczególnie zapamięta więc przekazy lekkie, z humorem, pozwalające mu na niezobowiązujący uśmiech. Na to postawiliśmy w bożonarodzeniowej kampanii dla Providenta.
-Joanna Biernacka z Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).

Kampania zaplanowana jest w telewizji oraz w internecie i zakończy się przed świętami. Do każdego z medium przygotowane zostały specjalne formaty komunikacyjne. W telewizji konsumenci będą mogli obejrzeć reklamy o długości 15 i 30 sekund, natomiast w internecie, oprócz formatów BumperAd, pojawi się także rozszerzona 45-sekundowa wersja świątecznej historii. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Spoty można obejrzeć tutaj