Ruszyła kampania "Nie dopuść, by nagrody dostały się w niepowołane ręce" wspierająca program lojalnościowy Mastercard® Priceless Specials ®. Za działania odpowiada Isobar Poland Group oraz dom mediowy Carat Polska.
Niestandardowa kampania video kierowana do użytkowników Facebooka przekonuje, że warto brać udział w programie lojalnościowym Mastercard® i odbierać nagrody, bo inaczej trafią one w niepowołane ręce. Cztery humorystyczne spoty trafiły na Facebook na początku grudnia.
Kampanię wspierają działania online. Display emitowany jest na serwisach Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl oraz na Allegro. Działania wykorzystują również placementy w serwisach społecznościowych należących do Agory.
Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska. Spoty wyprodukowało studio Sputnik, a za postprodukcję odpowiada dom produkcyjny Miło. Media zakupił dom mediowy Carat.
Kampanię wspierają działania online. Display emitowany jest na serwisach Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl oraz na Allegro. Działania wykorzystują również placementy w serwisach społecznościowych należących do Agory.
Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska. Spoty wyprodukowało studio Sputnik, a za postprodukcję odpowiada dom produkcyjny Miło. Media zakupił dom mediowy Carat.
Uczestnicy programu Mastercard Priceless Specials zbierają punkty, które mogą wymienić na atrakcyjne nagrody dostępne w katalogu. Premiowane są zakupy opłacone kartami Mastercard lub Maestro u ponad 65 detalistów z różnych kategorii zakupowych. Należą do nich m.in. takie marki detaliczne jak: Carrefour, Merlin.pl, Cinema City, Tchibo, Decathlon, Toys’R’Us, Douglas, W.Kruk, Vistula, Gino Rossi, RTV Euro AGD czy Black Red White. Ponadto, punkty są przyznawane za wszystkie opłacone na terenie Polski płatności za usługi gastronomiczne, transportowe oraz turystyczne, bez względu na ich dostawcę. „Wizytówką” programu są również oferty specjalne, dopasowane do zwyczajów zakupowych konkretnego konsumenta.